linaapettersson

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Pettersson - 30 april 2011 00:30

Klar fixad. Nu väntar bara sängen. Jag är sjukt trött och har as ont i ryggen  

 men imorgon måste jag ta mig upp tidigt för att hinna duscha och fixa mig innan tjejerna kommer.

    

Jag ska börja blogga ordentligt efter Valborg, för imrogon blir det massa mys med dom bästa. Kommer antagligen inte kunna slänga in något ilägg alls, men vi får se. Jag får försöka hinna med det. annars på söndag!


ha det bra, Sov sött

Godnatt   


Av Lina Pettersson - 28 april 2011 22:53

Hejsan   

Jag har varit dålig med upptateringen idag, men det var skola som vanligt.Sen efter skolan förlde Ellen med mig hem och hon ska sova här. Nice. Vi tog lite foton    känndes som det behövdes   Shoppade lite nytt på stan idag också, biler kommer imrogon. Vi ska strax gå och fixa oss för sängen.

Lite bilder från dagen;

           


Morgondagens outfit (NEW!);

 

Av Lina Pettersson - 27 april 2011 21:32

  Jag är en tjej på 14 år som bor i Nyköping. Jag bloggar om det som jag vill skriva, min vardag, vänner, musik och sånt. Jag går i skolan som dom alla andra. jaa, finns väl inte mycket att säga.
Hoppas att ni kommer att gilla min blogg!

Av Lina Pettersson - 27 april 2011 20:50

 

Hejsan :)
hade egentligen tänkt o skriva lite om mig och sånt, men nu hinner jag inte det för jag måste skynda mig till duschen ^^
hare bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards