linaapettersson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Pettersson - 31 augusti 2011 08:31

sista dagen på augusti, och det innebär att det snart är september, och det innebär att snart kommer iphone 5 ut, och det innebär att jag behöver inte ha mammas gamla skrothög   


Nu ska jag strax bortsa tänderna och cykla ner till öster. och sedan vidare till skolan. kör på utan smink idag för det orkar jag verkligen inte, hostar som en galning och halsen svider, hes också. det är riktigt skönt!

 

Av Lina Pettersson - 30 augusti 2011 19:48

  sööt bild.
sitter här med conny i sängen, jag är hes och snorig medans han börjar bli frisk igen. skolan var seg som vanligt men imorgon ska jag till tandläkaren typ 9 så jag får soova längre ;D

Av Lina Pettersson - 30 augusti 2011 07:26

nu ska jag strax ta något att äta, om jag hinner, sedan ska jag rulla ner till bussen

 

Av Lina Pettersson - 29 augusti 2011 22:05

sommar

träffade emil tobbe och simon en stund förut, kom hem typ halv nio sen har jag bara slappat och nu stängs ögonen fast jag inte ens vill det, så godnatt!

Av Lina Pettersson - 29 augusti 2011 18:12

du kankse borde se det från mitt håll? det du gör mot mig, är inte rättvist

Av Lina Pettersson - 29 augusti 2011 16:00

hejsan, skolan rullade på som vanligt, skönt med en kort dag, mindre skönt att conny slutade super tidigt idag, så hann inte snacka med han :( 
jag nicke, jonte och lina ägde på so'n vi fick 12/12 rätt på nyhetskrysset, feet nice. mehe.

Sara kom hem ideg också, haha hennes min när hon såg min nya data, "fan va cool" haha ^^  

Av Lina Pettersson - 28 augusti 2011 23:43

har snackat med den där filuren på skype i någon timma sådär, så nu ska jag ta och sova, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards