linaapettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Pettersson - 29 februari 2012 21:59

-bjussar på bilden-  

Igår färgade mitt hår, ja jag färgade det själv för min syrra inte palla hjälpa mig.. så nu är det brunt, fast lite rött men inte som förut. Ehe .. ja jag blev nöjd iallafall. Har blivit genomförkyld också, och efter skolan var jag med Felicia och senare träffade vi Adam och ja vi va hemma här och gjorde inte så mycket precis. Nu ska jag ta fram mina engelska böcker och plugga.. wihoo.

Av Lina Pettersson - 27 februari 2012 21:38

 

spola tillbala tiden. tack.

Av Lina Pettersson - 27 februari 2012 21:20

     

Av Lina Pettersson - 26 februari 2012 22:36

           

Kom hem tidigt idag, letade som en tok efter mina papper där mina kompleteringar står på men självklart hittade jag dom inte. Hann gå till stan och köpa hårfärg (hejdå till de röda, hej till de bruna), äta skagen macka som också gjorde så ett fäste på tandställningen lostande, nu har de hänt 2 ggr den här veckan! Sjukt irriterande. Och chillat framför tvn.  Skola imorron, kul.

Av Lina Pettersson - 25 februari 2012 23:44

 

YOU SAID ''I LOVE YOU''
       I SAID IT TOO
THE ONLY DIFFERENCE IS
    I DIDN'T LIE TO YOU

Av Lina Pettersson - 25 februari 2012 00:57

    

Åkte till pappa idag, och de vi har hunnit med är väl att vi åkte in till stan handlade mat och sen åkte tillbaka hem, lagade mat och satt framför tvn. Efter det gjorde jag mig i ordning för sängen men sattte på datan och började kolla på BB och nu ska jag väl försöka sova, barnen kommer väl väcka mig sjukt tidigt imorron. Eller ja, idag..  

Av Lina Pettersson - 24 februari 2012 12:30

    

Varje dag lyssnar jag på samma låt som påminner om dig. Varje morgon vaknar jag upp med ett ryck för att du fanns med i min dröm. Du finns i mina tankar vart jag än går.  Jag är tom på ord. 

Av Lina Pettersson - 23 februari 2012 23:14

            Vaknade imorse av att solen lyste in i hela mitt rum. Ringde Felicia det första jag gjorde och sa att vi skulle gå ut och fota. Vilket vi gjorde runt 12-13. Magnus följde med och knäppte några kort på oss. Det var helt underbart ute idag, solen sken hela tiden och nästan ingen snö kvar. Så var jag med dom hela dagen och kom hem lagom till Revenge började, nu ska jag nog ta och fundera över vad jag ska packa tills imorron (ska hem till Norrköping) och försöka sova lite.

Ovido - Quiz & Flashcards