linaapettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Lina Pettersson - 31 januari 2012 21:04

Efter skolan gjorde jag mat käkade, drog ut och träffade Robin. Vi fixade en massa grejer, sen kom jag hem lagom tills Top Model Sevrige började så jag har precis kollat klart det. Nu ska jag väl snart säga hejdå till Kim och börja plugga. Wihoo... 

Av Lina Pettersson - 31 januari 2012 03:45

Hejsan vänner! Jag vaknade för typ en timma sen, kunde inte somna om så jag satte på en film och försökte somna, men de funka inte så datan kan man ju alltid sätta på. Men nu när jag väl satte på den vet jag inte vad jag ska göra, ingen är ju inna och social för jag antar att alla sover vid den här tiden..?

 

Av Lina Pettersson - 30 januari 2012 21:09

Har kommit hem efter en kort dag i skolan men med två långa möten direkt efter det. Mötena gick sådär, båda två. Sen läste jag igenom biologin som vi har prov på på fredag, sen la jag mig i badet, där låg jag i någon timme och nu sitter jag och kollar på Mammor &  Mini Modeller. Jag förstår mig inte rikitigt på barnens mammor som inte låter barnen vara barn :s

Av Lina Pettersson - 29 januari 2012 22:36


-cutta av mitt hår, någon?-

Kom hem från pappa idag. Åkte till BK snackade och redde ut allt med Feffe, sen träffade vi Robin en liten stund. Han har ju kommit hem nu! Och jag kunde inte vara med en helgen på festen :( Tur de, de blev tydligen kaos mot slutet. Jaja, nu ska jag nog plugga lite sen sova. Eller kanske sova först och plugga imorron i skolan?

Har iallafall valt gymnasium nu, och jag ångrar mig redan! Inget som jag valde känns som något som skulle passa mig. Fast jag vet ju inte ens vad jag vill bli sen.. eller vilken skola som skulle kunna passa mig.. Det där är svårt.  

Av Lina Pettersson - 28 januari 2012 16:24

Sitter och klurar på vilket gymnasium jag ska välja. Om det blir i Norrköping eller Nyköping, vet inte ens vart jag ska bo efter 9an så lite svårt att välja. Men snart är det ju försent..om jag inte väljer hamnar jag ju på navet när jag inte ens behöver det, jaja för väl pendla ifall jag väljer i fel stad eller något sånt.  panik!

Av Lina Pettersson - 27 januari 2012 18:15

       

Idag har jag hunnit med detta;

Försova mig, somnat på lektionerna, gått hem tidigare från skolan, packat som en galning för att hinna i tid, åkt till Norrköping, myst med små syrrorna, proppat i mig och ungarna mackor, spillt ner hela min mobil i oboy, spelat Donkey Kong med Ida o Emmy, busat med hundarna, tröstat lilla Ida när hon inte fick ha Emmys målarbok, fick äntligen dricka kaffe på över en månad *lycklig*

Men ja, jag är endå retså slut.

Av Lina Pettersson - 26 januari 2012 22:47

                         

Av Lina Pettersson - 26 januari 2012 20:42

Ska börja packa lite saker tills i helgen, är tvungen till att åka hem till Norrköping. Kul, samma helg som Robin kommer hem. Allt skiter sig för mig just nu. Kanske kommer bli skönt att vara borta ett litet tag? Inte bry sig om vad som händer här i Nyköping?

Det kan nog bli bra iallafall. Har ju mina små söta syskon som kan få mig att le. Och träffa lilla pappa är ju inte heller helt fel! Saknar alla mina små saker där ute i skogen. 

Ovido - Quiz & Flashcards