linaapettersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina Pettersson - 30 oktober 2012 00:19

 

Filmen jag såg med Sara och Mickis var Savages, bra film värd att se!

Igår träffade jag Rappe, Ellis, Viktor, Fabian och Adam. Vi gjorde inte så jätte mycket, jag drog hem ganska så tidigt. Idag gick jag ner med Sara på stan, mötte upp Linn och så gick vi vidare mot vårdcentralen då Sara skulle ta bodprov, sen gick vi ock käkade på Sandy's och kollade lite snabbt i äffärerna och gick hem. Nu har jag fixat ett nytt skal till min mobil, toppen! Imorgon ska jag gå upp skapligt, möblera om mitt rum, och åka o handla saker inför onsdag.  Så jag vet inte om jag kommer ha så mycket tid till att blogga då, men det märker vi!

Av Lina Pettersson - 27 oktober 2012 18:41

          Igår drog jag på fest med killarna i klassen, först var jag lite tveksam men tillslut följde jag med iallafall. Hade iallafall kul vilket man alltid har med dom. Men hemvägen var svinkall. Hade bara på mig en tajt svart klänning (ny) och strumpbyxor o jacka och det också. Kom hem ca halv 3, bäddade ner mig i sängen och smsade lite sen gick jag och gjorde mig i ordning för sängen runt 3.  Nu ska jag gå ut till tv rummet till min syster och mickis, vi ska senare dra och kolla på bio :)

Av Lina Pettersson - 26 oktober 2012 19:01

     

Idag slutade vi när vi var klara med inlämningsuppgiften som vi har jobbat med hela dagen. Å när jag skulle gå och ta mina skor så var dom borta! Letade överallt, andra hjälpte till att leta, sen gick vi till en lärare och sa till så jag fick på på stan med TRÄSKOR! Och skolan kommer ersätta mina skor, vilket är bra. Men vem går och tar ett par missfärgade converse skor med hål i? haha. 

Av Lina Pettersson - 25 oktober 2012 20:19

 

Efter skolan gick jag och Rasmus till Arnö för att jag skulle hem till Linnea en snabbis. Gud vad jag saknar bruden i skolan! Vi satt och snackade om allt och inget, som vanligt. Planerade en massa inför lovet, å allt ska bli så kul!

Sitter och snackar med henne itelefon, håller på att dör av garv!  



Av Lina Pettersson - 24 oktober 2012 20:45

 

Å. jag kom på nu att jag saknar luggen, nu när jag har kollat igenom alla mina bilder. men ändå vill jag inte klippa lugg igen. haha. jobbigt.

Av Lina Pettersson - 24 oktober 2012 19:25


  

Har precis pratat med Felicia, åh gud va länge sän vi snackade! Flera veckor sedan. Och det var ännu längre sen vi sågs. Vi hade alltid så roligt tillsammans, å vad jag saknar det. Men vi bestämde iallafall att vi skulle ses på lovet, toppen!
Sitter i sängen och sjunger för mig själv, är på toppen humör och helt hyper, har nyss städat rummet och funderar på att möblera om men jag orkar inte själv, har för tunga möbler, hahah lat som man är.

Av Lina Pettersson - 24 oktober 2012 18:34

     

jag kanske inte är den som man ska va,

och jag kanske inte är den du helst vill ha.

men jag är nog lite grann en sån som du gillar ibland.

Av Lina Pettersson - 22 oktober 2012 19:00

      

  
Så skönt att åka bort, så skönt att vara hemma.
När vi var framme i Lund så ser jag Sara stå vid köksfönstret och kolla ut efter oss, när hon ser oss springer hon ut och kramar om mig, och efter kommer Anneli. Lite små tårar blev det. Så skönt att se henne igen att kunna prata med henne och se henne samtidigt. Den kvällen satt jag, sara och mamma i soffan och kollade på tvn och tjockade oss tills vi gick och la oss.
I lördags fyllde Per år så vi gick upp tidigt för att fira honom, gjorde klart tårtan som vi åt till efterrätt efter lunchen. Sedan drog vi till Malmö för att gå på Tutankhamun utställningen, sedan åkte vi till Lemongrass och åt tre rätters och var där i tre timmar sen hem och då kom lite besök sen gick vi och la oss.
Igår så gick vi på Nova lund och kollade på kläder och runt 3 halv 4 åkte jag sara och mamma hem till Nyköping. 
Idag var det skola som vanligt.


Ovido - Quiz & Flashcards