linaapettersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Pettersson - 31 juli 2011 22:17

Gokväll swetharts ! vad har ni för er? själv drar man av sig håret, eller nja inte riktingt, men så fort man typ ska ta bort luggen från ögonen får man med en hel toffs med hår i handen. Så imorgon ska jag och Sara dra ner på stan, vi ska byta kofftan som jag köpte, för jag kom på att jag typ inte skulle använda den någon gång, så det är lika bra att hitta något bättre. Och så tänkte jag kolla om det finna något till håret för mitt börjar bli slitet. kulkul. och kolla efter något fint till Conny.


P.S    på fredag kommer Mimmie hit, så då ska jag va med Sara å henne på karnevalen. har inte träffat henne på... evigheter så det ska bli riktigt kul!

Av Lina Pettersson - 31 juli 2011 13:29

jag var helt slut igår när jag stod i kiosken med mamma så sne när jag åkte till Conny, ja var jag lite störd typ skrattade åt allt. 

Idag åker jag hem från Kila, ska städa rummet. jippi -.-

Av Lina Pettersson - 30 juli 2011 06:30

  -random bild från gbg-

Godmorgon alla ni som är morgon pigga!

själv vill man bara lägga mig i sängen och somna om igen. men det får jag inte D: ska följa med mamma till Gromossen och hjälpa till på häst tävlingen, sen efter ett tag kankse jag ska åka till Conny. Får se hur det blir. hoppas ni kommer få en underbar dag! Kram.

<3

Av Lina Pettersson - 29 juli 2011 23:47

jag längtas som tusan tills jag ska åka till pappsen igen. saknar den gamle gubben :(

Av Lina Pettersson - 29 juli 2011 21:33

detta fick jag med mig hem från Norrköping;     

  • shorts, tub topp & glajor - ginatricot
  • koftan - h&m
  • oxblods röda converse - stadium

ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och köpt mina älsklings skor! är helt kär.

Av Lina Pettersson - 29 juli 2011 17:54

Heeejsan nu sitter jag i bilen och jag har gjort det ett tag. Är på väg till Norrköping ska handla lite med mamma :). Byter låtar på Spotify hela tiden så mamma blir lite smått galen på mig (a) Bloggar sen när jag kommer hem för det börjar bli jobbigt att skriva på denna sak ^^

Av Lina Pettersson - 29 juli 2011 11:40

2a natten sov vi på en havs camping så jag och Conny va och chillade där.&uarr;

sista dagen åkte vi ång båt  &uarr;
gick runt och kollade, och solen stekte så jag fick solrand på foten efter mina balerina skor -.-'

  • vi åkte hem en dag tidigare för Tomas skulle jobba på fredagen ;)
  • finns massa fler bilder och sånt men palla inte lägga upp allt eller skriva varje liten detalj så det blev lite.
Ovido - Quiz & Flashcards