linaapettersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Pettersson - 30 juni 2011 18:24

 

Hejsan!

Idag har jag gjort lite allt möjligt, gick upp kl6 för jag inte kunde somna om, åkte hem till mamma satte mig vad datan och fixade bilderna, bytte om, cyklade till num, sloat, cyklat å handlat godis, chillat fixat naglarna osv. bara såna här små saker. Men jag har inte okra göra något speciellt.

Nu ska jag väl städa lite i  mitt rum.

Av Lina Pettersson - 30 juni 2011 09:23

  klockan va runt 4-5 och solen gick upp igen ^^   ehehe...   vi käkade på rhodos. det var en geting som följde efter mina ben så jag nästan satt på den :s fett scary..   snurrigt... nejdå!       monster     haha älskar ellens min på vänstra nedersta bilden       hehe, jag skulle hoppa över diket men snubblade och ramlade pladask ner på marken o så kom ellen o satte sig på min rumpa o lutade sig frammåt samtidigt som jag drog upp huvet så vi krockade... nu har jag en bula i bakhuvet. SKOJ.opsi.. vad hände ellen?  

Av Lina Pettersson - 29 juni 2011 20:41

Halloj!

Super dålig uppdatering men det var de värt! dessa 4 underbara dagar har varit helt sjukt bäst, massa med bilder, skratt och skoj.

Jag har tyvärr inte några bilder här för just nu är jag i Norrköping hos min pappa och jag lämnade kameran hos mamma. Men jag åker hem till Nyköping imorgon för då ska jag till num och bäste Ellen följer med :)

Men efter det så LOVAR jag att jag ska lägga upp några mysiga bilder på de kvällar man aldrig glömmer.

Hare gött och tjocka i er massor med godis & glass, för det gör jag!

  super gammal bild, från när vi var i Göteborg med klassen när vi gick i 6an tror jag? yep det är jag och Ellen som posar ;)

 

Av Lina Pettersson - 26 juni 2011 21:01

 

Hejsan

Jag har super ont i magen men ska snart gå och duscha för jag ska åka till Ålberga när mamma kommer hem. bara för att jag och Ellen behöver snacka. jag är inte riktigt på "reda ut saker"-humör idag. men får se om vi kan lösa det eller inte. men man hoppas ju på det bästa.

så bloggningen kommer inte vara så bra! Får se när jag kommer hem.

Av Lina Pettersson - 25 juni 2011 22:13

Midsommar kvällen/natten var sjukt värd. När jag kom till Kila började Conny grilla kyckling, fast den belv typ bränd x) Men det var ganska gott iallafall:) sen gick vi runt på en promenad (ovanligt? nej^^) började typ snacka om att vi skulle bada så senare när vi kom in smsade jag Anders och fråga ifall de skulle hänga på, fast dom badade inte.. bara Joar :) Det var sjukt kallt i vattnet men jag doppade mig över axlarna *stolt*  Sen när vi åkte hem skakade jag sönder, så vi satte oss på deras altan med ett täcke runt oss och grillade marsmallows över ljus x) Det regnade då också så de va fett mysigt att sitta ute under tak då :) sen blev det as kallt så vi gick in och jag råkade hälla stearin på mina nya svarta byxor -.- lyckat! Så vi la oss i sängen och kollade film.pratade och sådär:)

senast jag kollade på klockan var den halv 4 så sen tror jag att jag somna ^^

Synd bara att sara tog kameran, så det blev inga bilder :P

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 20:02

Nu ska vi dra till Stavsjö på moppen och bada o grilla marshmallows ed anders och joar, myys.

PUTTA NER CONNY I VATTNET - TAGGA - 

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 14:03

hejsan!

Nu har jag precis packat klart och ska gå och laga lite mat, kyckling tacos. mums. sen så ska jag väl fixa sara lite till (smink eller håret)

  håret blev inte som jag hade tänkt, det blev mörkare som vanligt -.- så jag ska slinga det när jag orkar :)

Ovido - Quiz & Flashcards