linaapettersson

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Lina Pettersson - 17 juni 2011 16:57

hejsan,  

igår stannade Ellen hos mig för det hände en massa saker, så senare på kvällen cyklade vi till willys köpte lite att dricka och sedan cyklade vi vidare mot Råby. Vi skulle tälta med Lucas, och nicke   

 men en massa saker kom fram och min kväll blev förstörd. Men den började bli bättre mot natten. Och Ellen började babbla på om att jag inte hade sovit på 71 timmar?  jag tycker de låte jätte mycket, men jag har ju bara varait vaken i 3 elle 4 dagar.. ja så jag va ganska trött. Och när va satt ute vid den lilla brasan så typ somnade jag på ellen ^^ Sen väckte dom mig o mobba mig (a)

 sen runt 4 gick vi in o sov, tur de för idag regnade det! :O Men det var iallfall kul    fast inte så kul när jag och ellen skulle cykla hem idag .... det tog flera timmar!! och våra kläder va as blöta så de typ droppade om dem. och det var kallt.

  men nu är jag hemma och är gaaaanska trött...

nu ska jag lägga mig i sängen kolla på tv, hell's kitchen, och hoppas på att jag kan sova. men vet inte hur de kommer gå, har för mycke som snurrar i huvudet just nu.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards