linaapettersson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Pettersson - 31 oktober 2011 17:37

Hejsan! Kom precis hem från stan. Efter jag var hos tandläkaren träffade jag Ida och Felicia. Och nu ska jag fixa mig lite sen cykla hem till Felicia och ha en myskväll hos henne. Just ja, tandläkaren nöp mig i läppen minst 7ggr!! Hon ba: oj det där var verkligen inte meningen. Så nu har jag typ sår på läppen :( Hah men nu ska jag dra! ;D

Av Lina Pettersson - 31 oktober 2011 09:36

Godmorgon! Har precis vaknat och ska äta lite och sedan hoppa in i duschen. Sen ska jag vidare till tandläkaren -.-' 

Igår kom mamma hem med min dator. Jag kom in på den och allt, men sen funkade inte internet på skit saken. Försökte allt, fick fråga Alex och sånt men inget hjälpte. Jag har verkligen tur med allt.

Av Lina Pettersson - 29 oktober 2011 19:04

YES! När jag stod i köket och lyssnade på musik samtidigt som jag bakade kladdkakemuffins kom jag på vad mitt lösenord på min dator är. Jag är nästan helt säker på att jag vet det. Och självklart har mamma tagit med sig datan för att se om dom kan fixa så man kommer in iallafall, oc hon vet inte när hon kommer hem för hon är hos någon kompis just nu. Hoppas bara att jag har rätt magkänsla att det är rätt lösenord! 

 

Av Lina Pettersson - 28 oktober 2011 16:24

Hejsan. Sorry för en dålig uppdatering men har verkligen inte orkat. Dessutom kommer jag fortfaande inte in på min dator, och jag hatar att sitta framför den stationära. 
I kväll sk jag kankse träffa Ciccie, hon skulle höra av sig och se hur det blir. Så nu ska jag duscha och fräsha upp mig och försöka att glömma all skit som har hänt det senaste dagarana. 

Av Lina Pettersson - 26 oktober 2011 16:51

Imorse väckte mamma mig halv 8 så jag fick ta på mig kläder kolla datan. Fast där kom jag inte in för kvällen innan bytte jag lösenord på min dator och då var jag dö trött så jag kommer inte ihåg vad jag har för lösenord. KUL. och sen springa till bussen för att hinna till skolan. Så under dagen har jag setat och grubblat på vad det är för lösenord. 
Efter skolan Kom Conny hit. Vi snackade. FML!

Alla visste om vad han skulle säga utom jag, till och med Ellen?!?! asså va fan.

Vill bara bli osynlig och försvinna.

Av Lina Pettersson - 25 oktober 2011 20:00

Nu är vi hemma och jag fick med mig en jacka hem :) bild kommer upp senare, eller imorgon för nu ska jag plugga!

Av Lina Pettersson - 25 oktober 2011 15:57

Kom precis hem från skolan. Ska skriva en mat-lista för jag och mamma ska åka och handla mat, och så ska vi till Norrköping och hand lite. Kanske får med mig lite kläder hem.

inspo.  

Ovido - Quiz & Flashcards