linaapettersson

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Lina Pettersson - 19 oktober 2011 19:25

TYPISKT MIG.
Idag gick jag och Ellen på stan, vi gick till num för jag skulle boka tid. Och så gjorde jag det, men sen när jag kom hem frågade jag mamma när jag skulle åka till Eskilstuna och göra fler prover (angående mina lungor) självklart var det samma dag som jag skulle till num. Så gjorde jag sist också -.-

Av Lina Pettersson - 19 oktober 2011 17:38

Hejsan, jag har varit upptagen sen i helgen så där av dåligt bloggande. I helgen (som ni vet) var jag hos Conny, och i måndags åkte jag hem, sen kom han hit och idag får jag sova ensam. Men det behövs för jag måste plugga, måste göra massor uppgifter i kemin och engelskan.
I måndags klippte jag håret, nu är det 3 cm kortare men känns som 1decimeter kortare :o efter det åkte jag hem till conny.

Och imorgon, ska vi på gymnasiemässa, så där kommer Conny stå och snacka om sin skola, hehe.. Och så ska jag och Felicia vinna tårtor som hotell och resturang skolan ska lotta ut varje kvart, så vi ska vinna minst en tårta :)

så vi kommer knappt ha någon lektion den dagen, chill. 

  -gammal bild-

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards