linaapettersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Lina Pettersson - 31 mars 2012 18:00

färgade håret på mig själv förut, oh gud vad jag ångrar det! jag som avfärgade håret för att färgen skulle bli ljus men nu är håret lika mörkt som förut! flm.

Nu ska jag fortsätta kolla på film :)  

Av Lina Pettersson - 30 mars 2012 17:31

Skulle egentligen ha åkt hem till Norrköping idag, men jag är jätte seg och förkyld så jag orkade inte det. Så idag ska jag nog bara ligga på soffan och glo film.  

Av Lina Pettersson - 29 mars 2012 18:59

åh vad jag ångrar att jag klippte lugg just nu.

Jag har inte bloggat så värst mycket nej.. men jag har knappt varit hemma så de kan ju bero på det. Har varit med mina vänner och ja jag vet faktiskt inte riktigt vad vi har gjort, lite allt möjligt typ.  Nu börjar man känna av att man är helt seg, eftersom jag sover så sjukt dåligt, och för att jag inte har ätit någon riktig mat på flera dagar, bara någon macka när man har tid typ. Nu ska jag nog snart ut och träffa Adam, se ya later!  

Av Lina Pettersson - 25 mars 2012 14:13

Har inte kommit så mycket längre än såhär. Orkar inte, egentligen vill jag bara begrava mig i sängen och sätta på en evighets lång film. Får väl ta på mig kläder och ringa Felicia antar jag, hoppas på att hon får mig på bättre humör. 


Av Lina Pettersson - 25 mars 2012 12:08

 

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen efter en galen helg. Gå ner på stan och träffa Felicia. Kanske skulle färga håret innan jag duscha.. Fint väder är det iallafall!

Av Lina Pettersson - 24 mars 2012 15:25

 

bara älskar bilden.

Idag kom jag hem runt 11 i morse. Tog på mig bikini och la mig i en stol på balkongen och solade i en halv timma innan Cricke smsade och frågade om vi kunde träffas. Gick ner till tågstationen träffade han snackade lite, sen gick vi vidare till stan va där en stund sen gick jag hem. Lagade mat och snackade med Kim-Petter, nu ska jag strax gå ner till stan igen möta Robin som är gullig och följer med mig o handlar. Så nu ska jag dra!  

Av Lina Pettersson - 23 mars 2012 17:44

              

Sitter här med Feffe och väntar på att tiden ska rulla fram fortare. Vi ska fixa klart oss sedan åka

vidare hem till Robin. Träffa en massa folk och bara chilla gärnet. 

Av Lina Pettersson - 21 mars 2012 21:40

 

saknaden är obeskrivlig. vill bara spola tillbaka tiden till då du alltid la dig på mina kuddar innan jag skulle sova, då jag vaknade med dig precis bredvid mig. då man bara kunde ligga i sängen och gosa med dig, och inte tänka på något annat.

Ovido - Quiz & Flashcards