linaapettersson

Alla inlägg under november 2011

17

Av Lina Pettersson - 29 november 2011 15:30

Grattis min finaste.

oavsett hur mycket vi bråkar, vet du att du betyder alltid mest för mig. jag älskar dig, syrran ♥

Av Lina Pettersson - 28 november 2011 23:04

Äntligen är jag klar med att städa och baka. Jag städade när jag kom hem, sen när Sara kom hem började vi med smörgåstårtan och sen när den var klar fick mamma diska och Sara städa sitt rum medans jag slappade på soffan i typ en kvart tills dom var klara och jag o Sara började med cheeskake och sedan blåste vi ballonger. Allt detta gjorde jag idag efter skolan. Och på torsdag eller fredag måste jag göra om allt igen för då ska Sara ha fest här hemma. Fullt upp alltså. Och idag så fick jag sovmorgon, vi skulle besöka något gymnasie och jag i Ciccie åkte till hotell och resturang skolan. Dom visade runt och sen fick vi sitta o lyssna medans de snackade i 45 minuter, det var ju mindre kul. Nu är jag helt slut och kan behöva sova i ungefär en vecka för att bli pigg igen, Godnatt!

Av Lina Pettersson - 27 november 2011 20:00

bilder från helgen hos pappa:

             
 

Av Lina Pettersson - 26 november 2011 22:00

Min dag började med att Emmy sprang in i mitt rum och började hoppa på mig, jag vet inte hur tidigt det var på morgonen men tidigt var det iallafall. Sen sa jag åt henne att gå men självklart så lyssnade hon inte. Men tull slut hoppade hon ner från min säng och jag somnde om på en gång.

Senare under dagen skulle jag, pappa, Emmy och Ida åka till Norrköping och handla mat och nya skor till mig. När vi hade åkt förbi krokek och nästan var framme vid motorvägen, så spydde Ida. Emmy blev livrädd och började skrika samtidigt som Ida grät och hade spya på hela sig och pappa försökte hitta någonstans som vi kunde stanna och jag sitter där och knappt fattar någonting. Så när vi hade torkar av Ida vände vi och åkte hem. Så medans pappa gjorde ren bilden slängde jag in hennes kläder i tvättmaskinen och duschade av henne. Och så fick jag sitta hemma med Ida och kolla på barnprogram medans pappa och Emmy åkte och handlade mat.

Så det blev inga nya skor för mig men men.. Sen har jag varit ute ned hundarna och tagit lite kort, hjälpt pappa med maten och kollat på film.

Av Lina Pettersson - 25 november 2011 18:39

Är hos pappa och myser med ungarna framför tvn.

Av Lina Pettersson - 23 november 2011 21:56

 

Ligger i sängen och skypar med Kim, ska nog plugga lite efter vi snackat klart, sen sova. har prov imorgon, och jag känner på mig att jag kommer få ig på det. biologi är verkligen inte mitt ämne..

Av Lina Pettersson - 22 november 2011 22:36

 

Plugga lite, smsa med folket, och sedan sova.  Så godnatt.

Av Lina Pettersson - 22 november 2011 21:39

       

 

Det var en gång en svensk, en norsk och en amerikan.. ;) haha vi har lite kul :) 

Ovido - Quiz & Flashcards