linaapettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 21:33

  nu bör det av mot duschen för att raka benen. sedan väntar sängen på  mig . så godnatt bloggen, puss 

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 21:25

                      

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 20:30

ojoj, jag har helt glömt bort att lägga in bilderna från idag, uhm de nyaste bilderna   

Men jag hinner inte nu fär nu ska jag färga syrrans hår. men sen så   

nu är det brottom, sara skriker som en tok att jag ska skynda mig  

Ciao! 

PS

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 13:44

jag har typ orange hår...

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 13:43

Nu bär det snart av utåt! för att fota lite, snacka lite, fika lite, ja vi ska ha det mysigt helt enkelt!

bilder och sånt kommer senare :)

  :'(

Av Lina Pettersson - 31 maj 2011 09:15

ellen sov här :) så vi va upe o flummade runt lite. även när vi snackade i telefon o försökte vara seriösa kunde vi inte hålla oss för skratt. Det är nästan det bästa med oss, men ändå de mindre bra, för igår skulle det varit bättre ifall vi kunde varit seriösa..

  vi kan knappt vara sura på vrarandra. för så fort vi ser varandra i skolan börjar man smila as mycke. de e lite kul faktiskt :)
         vi var sjukt trötta och på sjukt flummigt humör. och vi var sååå fina när vi hade duschat o hade krulligt hår, och inge smink (Y)

du är allt för gulli ;)

Av Lina Pettersson - 30 maj 2011 19:15

              massvis med fler bilder finns det. men vi plocka ut dom finaste ;)

Av Lina Pettersson - 30 maj 2011 12:24

hinner egentligen inte blogga nu! men ni får nöja er med dagens face look ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards