linaapettersson

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Lina Pettersson - 18 maj 2011 17:57

ifall du brydde dig skulle inte ditt svar vara "jahap.. okej"

när jag berättade hur jag mådde.

Jag hade för mig att vi brydde oss om varandra?

öven om du "försökte" få oss att bli sams.

du var ju på mig hela tiden!

allt är mitt fel

hela jävla tiden!

det spelar ingen roll ifall jag inte har gjort något eller inte,

det är ändå mitt fel.

är det bara jag som inte fattar det?

fattar inte ens varför skylla allt skit på mig.

trycka ner mig lite mera bara för att ni ska få se mig nere på backen.


Jag berättade inte vad vi bråkade om.

för jag orkade inte ta upp allt igen!

inte ens för dig!

det är som att riva upp ett djupt sår igen.

det gör så ont.

ingen fattar hur det egentligen är.

inte ens du!


då är det meningslöst att ens försöka berätta vad som hänt.

Du har ju redan hört allt från hans håll.

det har inte ens jag.

nöjd nu?

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards