linaapettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Lina Pettersson - 29 april 2012 10:28

▲boka tid på vc

▲plugga

▲duscha

▲träffa älsklingen

▲försöka vara ute

▲knarka halstabletter  

Av Lina Pettersson - 28 april 2012 14:37

             

Idag har jag hjälpt Pernilla med hästarna, lekt med ungarna, sett den första huggormen i år, ätit glass, och nu håller dom på o grillar :) Sen ska jag öppna matteboken och börja plugga.






Av Lina Pettersson - 27 april 2012 12:57

Direkt på morgen hade vi ett till nationellt prov i engelska fast den här gången var det uppsats. Och faktiskt så kändes de som att de gick bra, fick vg på förra provet så hoppas på det nu med! Efter det gick jag på matten och altiden, sen så gick jag hem, har sjukt ont i magen och huvet. Nu ska jag äta  något och sedan packa (ska hem till pappa) fast innan jag åker ska jag gå och möta Adam och säga hejdå till han och så.   

Av Lina Pettersson - 24 april 2012 22:11

dagen har gått åt helvete förutom när jag fick reda på betyget på läs o hör nationella i engelska, och när jag träffade Adam. nu ska man sitta och göra ett fucking kaptiel i matten också, och så är det bara sånna saker som man gjorde i 7-8an som man inte kommer ihåg hur man räknar ut. wiee natten kan bli lång speciellt nu när jag får sova själv, som jag inte gjort på hur länge som helst.

Av Lina Pettersson - 23 april 2012 20:38

Matchen igår gick bra, föutom att jag och Didrik fick sitta och frysa i nästan 3 timmar. Och så tog de lång tid att komma hem för vi körde fel lite då o då. Sen sov jag o Adam hemma hos mig. Skolan gick väl bra, har ett till nationellt prov i engelska den här veckan (förra veckan hade vi hör och läs nu uppsats) på fredag, och då har vi också svenska prov, och så måste jag göra klar min "ritning" på tekniken.. kul vecka jag har framför mig.   

-

Av Lina Pettersson - 21 april 2012 22:48

Idag har jag och Adam gått på stan och kollat lite, ätit o så. Sen gick vi hem till han och jag somnade i någon timma eller två, och nyss kom vi hem från stan igen. Vi gick och köpte pizza o nu ska vi gå hem till han kolla på film och sova. Imorgon ska vi till Eskilstuna och han ska spela match medans jag kollar på.

   

   

Ovido - Quiz & Flashcards