linaapettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Lina Pettersson - 7 april 2012 15:14

 

insted of thinking about what you're missing, try thinking about what you have that everyone else is missing.

Av Lina Pettersson - 6 april 2012 10:28

 

Nu ska jag snart byta kläder, borsta tänderna och dra ut och möta Felicia. Vet inte vad vi ska göra, vi ska iallafall till bk och fixa lite saker sen dra hem till mig (tror jag) seeen hittar vi nog på någe skoj :) fast de typ snö/regnar ute.. /:
btw, min hals e fortfarande svullen och gör skitont..

Av Lina Pettersson - 5 april 2012 19:51

  

Gick aldrig till skolan idag, mådde lika dåligt som jag gjorde igår kväll men halsen har börjat bättra sig nu. Och Adam kom förbi en liten stund innan han skulle åka iväg på träning, så nu ska jag städa mitt rum, om jag orkar eller måla något. Snart (om någon timme) börjar Revenge :3 

Av Lina Pettersson - 4 april 2012 20:43

       

Mår som man förtjänar eller vad man nu brukar säga. Nä men har så sjukt ont i huvet, och halsen är typ svullen innuti. Det gör till och med ont att prata och svälja, vetifan va de e för fel, men skolsystern sa att de va något virus grej. Så nu har jag typ gått och smittat ner både Felicia och Adam ^^ snäll som man är. 

Sista skoldagen imorron sen lov, har musik prov på bara massa onödiga saker, vet inte ens om jag orkar ta mig till skolan imorgon eftersom mitt busskort har tagit slut så jag måste GÅ till skolan, känns ju väldigt bra när man mår som man mår. Kanske skulle stanna hemma och kolla på film hela dagen? yesyes.

Av Lina Pettersson - 2 april 2012 14:45

Kom precia hem från skolan, stannade kvar en stund efter för att snacka med Felicia och plugga lite. Snart ska jag hjälpa Sara och Anna med att filma dom sen ska jag på möte fast den här gången i skolan, ehe wihhu.  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards