linaapettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Lina Pettersson - 20 april 2012 18:09

                                              

lite sommar nu skulle inte sitta fel

Av Lina Pettersson - 17 april 2012 19:34

 

Är så sjukt glad! Det verkar som att allt börjar gå uppåt just nu. Om bara en månad så slipper jag tandställningen, så jäkla skönt! btw. så ser min "hemma" gjorda klänning ut bakifrån.

Har precis ätit och snart kommer Adam hit och sover med mig. Funderar på att fixa någon film som vi kan se på.. Får se om jag hittar någon :)

Av Lina Pettersson - 16 april 2012 21:23

 

heeeeeej! jag kom in på hotel och resturang skolan! med 70 poäng MER än vad intagnings poängen va *stolt* dock vet jag inte om jag valde fel skola eller inte, just nu känns de som att jag helre vill gå på bygg.. men får väl tänka på saken. nu ska jag packa det sista sedan traska vidare till Adam och smitta han lite med min glädje (:  

Av Lina Pettersson - 16 april 2012 19:28

 

Igår efter jag kom hem till pappa, duschade jag, packade upp och fixade lite. Sen gick jag hem till Adam och sov där. Gick till "mötet" va där i nästan 90 minuter, sen gick jag hem för jag inte orkade gå till skolan. Hade massa annat att tänka på. Har legat på soffan och tjockat mig, kollat på War Horse, One Tree Hill och bara softat. Gått runt i min långklänning  som jag sytt, och faktiskt så blev jag nöjd! Speciellt med ryggen ;) Sen tog jag på mig mina tränings kläder och gick ut på en lååång promenad jo jag vet, ovanligt mig (!!) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa sen vänta på att Adam ska träna klart så ska jag hem till han igen :)

Av Lina Pettersson - 15 april 2012 09:23

  följ mig på instagram @linaapettersson   

Av Lina Pettersson - 15 april 2012 00:22

Åkte hem till pappa igår, åker hem till nyköping idag om man ska va petig.

På lovet har jag träffat Felicia en gång, sen resten varit med Adam. Och snart är de skola igen.. När alla andra går i skolan ska jag på ett "möte" , de är helt otroligt jag vill hellre gå till skolan än på de där mötet.. Kommer va sjukt nervös iallafall. Känner redan nu att jag ångrar allt.

 

saknar min galna lilla tös!  

Av Lina Pettersson - 11 april 2012 20:28

förlåt för dålig uppdatering men har varit med Adam typ hela tiden så har knappt setat vid datan.        

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards