linaapettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Lina Pettersson - 27 maj 2012 12:33

Ligger ute och solar med barnen och lyssnar på Mange makers medans dom sjunger med. Livet kan vara härligt ibland :)

      

Av Lina Pettersson - 27 maj 2012 09:00

Klockan är 9 och det är redan 17 grader ute och solen skiner, underbart! Nu ska jag göra frukost till barnen och sen gå ut och klippa gärset. En stund efter de ska jag nog åka hem och träffa Adam.

           

Av Lina Pettersson - 26 maj 2012 15:04

Vi åkte ner till färgan o köpte en varsin glass. Nu ska jag ta på mig bikini och ta med biologi boken ut och plugga.      

Av Lina Pettersson - 25 maj 2012 21:43

Idag har jag gjort kemi provet och ett annat kemi förhör, gjort klart teorin i slöjden, ritat på matten och solat en stund med älsklingen efter skolan (och det kröp två spindlar på mitt ben!) Sen gick jag hem och packade o så kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till Norrköping. Imorgon om det är fint väder ska jag ta på mig bikini gå ut och lägga mig och sola o plugga och sedan klippa gräset och hoppas på att jag får lite färg. 

Av Lina Pettersson - 24 maj 2012 21:03

Okej, 10 minuter tills jag ska gå, och vad har jag gjort? jag har inte packat, eller pluggat. Bra jobbat. suck. Får packa fort nu och sen gå till Adam. Bloggar mera imorgon när jag är hos pappa.  

Av Lina Pettersson - 24 maj 2012 19:05

 

Haft ont i huvet hela dagen igår och idag, och inga tabletter funkar heller. Så dagen har gått sjukt segt, och nu måste jag packa, duscha, och sen vänta på att Adam ska ringa efter att han har tränat. Och så måste jag plugga till ett kemi prov, och göra en hemma uppgift i biologi och göra klart min bild och skriva om en annan bild som jag har gjort på bilden. Känner mig ganska stressad för betygen sätts om en vecka och om jag inte hinner göra provet och uppgifterna så får jag ig. Så i helgen när jag åker hem till pappa så kan ju nästan inget distrahera mig så jag får ta och plugga sönder där. 

Av Lina Pettersson - 23 maj 2012 21:50

I lördags var jag med Adam efter att vi hade kommit hem från dom andra. O så sov han hos mig och gick hem lite innan Ellen kom. Jag och Ellen gjorde allt och inget, snackade, skrattade, gungade på en kompis gunga (kina gunga) och åt en hel del. Senare mot kvällen kom Adam och käkade jordgubbar o mjölk med oss och sov med oss på golvet. För att vi alla tre fick inte plats i min lilla säng, eller jo men vi skulle svettats ihjäl. I mondags var de skola som vanligt. Och igår hade vi friluftsdag och vi orienterade, och sen tränade på våran kabaré. Och idag visade alla nior upp sin kabaré o sen hade vi vanliga lektioner. Efter skolan åkte jag till stan träffade Adam en kortis sen gick jag hem kollade på ett avsnitt One Tree Hill och sen gick tillbaka med stan och så kom Adam och höll mig sällskap till bt o väntade med mig på Ellen. Och så sa jag hejdå till han och åkte med Ellen till Ålberga.

-gammal bild-   

Av Lina Pettersson - 18 maj 2012 18:52

Idag åkte jag och mamma till Norrköping för att kolla kläder men jag hittade inget som jag ville ha, så jag fick bara med mig hem en bh och trosor. Nu ska jag föna håret sätta upp de och ta på mig kläder sedan träffa Adam som kommer hem ikväll sen ska vi gå ut och träffa folket. Ha de bäst.  

Ovido - Quiz & Flashcards