linaapettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Lina Pettersson - 9 maj 2012 16:18

Från och med nu ska jag börja blogga ordentligt igen. Även fast jag är med Adam, eller har annat för mig. Jag har ju alltid mobilen jag kan blogga från i värsta fall. Som sagt, nu ska jag börja på riktigt.

   

  Kan väl börja med att i helgen följde jag med Adam och fiskade för första gången i mitt liv, fast det var dessvärre bara han som fick upp fiskarna medans mina fiskar lossnade när jag skulle dra upp dom. Men tillslut fick jag upp mina två fiskar.

  Igår pluggade jag (faktiskt på riktigt!!) till svenska provet som jag har missat, och imorgon ska jag göra nationella i matten som jag också har missat och på fredan ska jag göra kemi provet som jag missat. Kul vecka? nej. Men som tur är har jag annat för mig än att bara sitta hemma och ruttna ensam. 

Av Lina Pettersson - 5 maj 2012 15:01

om 11 dagar åker den av!

Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men har inte haft orken till det.

På valborg var jag med Adam och hans kompisar ute i svalsta. Vi gjorde typ allt och inget. Jag har inte varit i skolan på hela veckan förutom i torsdags. Och i onsdags va jag på sjukhuset med mamma och Adam, dom kollde i min hals och på mina "bölder" som jag har fått på halsen som gör att man knappt kan sväla eller prata utan att det gör sjukt ont. Och doktorn kom fram till att jag hade ett virus, eller någon slags infektion. Och de tabletterna som han skrev ut för smärtan hjälpte knappt så jag har sovit väldigt dåligt ganska länge och där har ni anledningen till varför jag inte har orkat. Nu börjar jag må bättre, känns det som iallafall. Jag kan iallafall börja äta ordentligt igen. Men jag har missat så sjukt mycket i skolan så nu måste jag sitta hemma och plugga sönder.  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards