linaapettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Lina Pettersson - 17 maj 2012 21:09

Vi har kollat när Sonny har spelat, jag och Felicia har spelat gitarr och sen träffade vi Björn en kortis när han skjutsade hem mig och Felicia medans han och Robin skulle jobba. Sen har jag och Felicia tagit lite bilder, varit hemma hos hennes mormor och ätit pizza. Nu väntar jag på att Robin ska jobba klart så vi kan åka hem till han och ha en kul kväll med härligt folk.  


Av Lina Pettersson - 17 maj 2012 13:33

Igår sov jag hos Adam, och cyklade hem runt 7 imorse för att han skulle någonstans och spela fotboll. Och nu ska jag gå till bt ta bussen med Felicia till Robin och va med dom o Sonny. Tar med mig kameran för nu ska jag försöka vara duktig och ta lite kort! men nu måste jag verkligen dra, berättar mera senare!

yep nu är den borta :)  

Av Lina Pettersson - 15 maj 2012 20:08

Dagen har varit riktig jobbig, har knappt kunnat stå upp för att jag har haft sjukt ont i magen hela dagen men de va bara att bita ihop. Och direkt på morgonen hade vi nationella i matte del C. Kändes sådär. Sen så stog klockan stilla kändes de som. Och ända sen jag kom hem (kvart i 4) har jag kollat på One Tree Hill, och nu när jag skrivit klart ska jag sätta på ännu ett avsnitt och krypa ner i min sköna säg och bara vila.


Imorgon måste jag gå upp extra tidigt för att jag ska till tandläkaren och ta bort tandställningen! :D så där kommer jag vara i kankse 1 timma eller mer. Och efter skolan ska jag kankse träffa Adam om han inte har något annat för sig, och sen helg i 4 dagar :3    

Av Lina Pettersson - 14 maj 2012 21:56

Hej! Lördags kväll/natt var sjuk! Björn och Robin hämtade mig sen Felicia och Eve, och när vi kom in till stan släppte vi av Eve och vi åkte vidare till Björns lägenhet och så släppte dom av mig och Robin sen åkte dom vidare och hämtade två tjejer och Sonny. Jag fixade Robins hår och sen kom Mattias och Björn o alla, alla va as glada och skrattade o så. Sen så redde jag och Felicia ut allt och efter ett tag kom Adam och Tedde, Simon, Erik och allt vad dom hette. Dunkade musik och dansade runt som galningar och hade det trevligt. 


Idag va de skola som vanligt och fick reda på att jag fick vg på engelska nationella (uppstatsen) känns bra! Sen var jag TVÅ poäng ifrån mvg på svenska provet eller va det nu va, surt men jag va nöjd. Efter skolan snackade jag med min barndoms kompis som jag bråkat med i nästan ett år och så redde vi ut allt, vilket känndes ännu bättre. O imorgon har vi de tredje nationella provet i matte, är inte alls taggad..

Av Lina Pettersson - 12 maj 2012 20:17

ikväll ska jag vara med Robin och gändet, vilket jag inte har varit på hur länge som hellst! Jag o Robin ska åka till Björn om 45 minuter så nu ska jag bara fixa de sista och packa lite.

                   

Av Lina Pettersson - 11 maj 2012 17:42

Jobbigaste skoldagen på länge. Och nu ska jag bara sitta och vänta i 5 timmar tills Adam kommer hem från sin match. Är ensam hemma så jag funderar också på att vara lat idag och inte orka laga någon mat utan att gå ner till pizzerean och beställa pizza. Plugga och städa mitt rum måste jag göra också. 

 

Av Lina Pettersson - 10 maj 2012 06:33

Godmorgon! Jag låg vaken halva natten och när jag väl somnade så vaknade jag en kvart senare men ändå kom jag upp tidigt idag. Jaja, nu ska jag nog ta å mig kläder och äta frukost, sminka mig och sedan gå till bussen.

 

nyvaken och ruffsig i håret, de e fint.

Av Lina Pettersson - 9 maj 2012 17:41

  

Nu ska jag gå och duscha lite snabbt, laga lite mat och sedan ringa Adam. Antar att vi hörs imorgon!

   

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards