linaapettersson

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 22:31

godnatt :/

hoppas jag kan slänga in 1 inlägg imorgon iallafall!

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 22:03

  efter förra operationen såg jag ut så där... undra hur det kommer bli imorgon :s

fuck!

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 20:22

Imorgon kommer jag inte kunna blogga något tror jag. För jag ska bli opererad. Så jag ska vara på sjukhustet 07.50, eller då börjar dom operera. Jag är sjukt nervös :(
Jag kommer vara vaken när dom håller på att skära och jag vet inte vad! i min mun. Förra gånen kommer jag knappt ihåg något, utom alla dessa sprutor i gommen och andra delar av munnen och i slutet när jag såg när dom drog i tråden som dom sydde med. dessutom! kommer jag vara drogad och hela min mun kommer kännas som den är bort skuren. MYSIGT!

jag kommer inte få lämnas ensam någon gång under dagen, ifall något skulle hända (eftersom jag kommer vara helt ner drogad) jag får inte gå själv heller.

Jag kommer inte kunna äta, prata eller något! kommer dö.

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 20:12

     

skolan var som vanligt idag. fast nä. direkt på morgonen hade vi engelska uppsats, efter det, kemi G-prov, fast inga i min gtupp blev klara för Hanna (läraren) började skrika och tog in alla proven så vi får gå till omprovs salen på måndag och göra om allt.

Sen på svenskan var jag och några killar uppe i datasalen och skulle skriva rent våran berättelse. Fast dom höll på att dra ut alla sladdar hela tiden så jag fick starata om datorn och skriva om massor med gånger. han bara skriva i en kvart tillslut, och vi hade en timmas svenska -.-

Efter skolan drog jag ner på stan, mötte Ellen, och sedan gick vi och kollade runt lite, jag fick med mig lite ringa. enkla men fina:) (har ingen bild)

kyss

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 19:46

Hejsan! förlåt för en jätte dålig upptadering!

Men jag har verkligen inte orket. När jag sätter mig vid datan har inte inte haft lust att skriva något, eller lägga in någon bild. alla blir helt failade.

Jag och Ellen i måndags när vi väntade på bussen;

 

en vanlig oversize tröja, svart, från cubus och jeans från JC. Med mina ginatricot solbrillor och vita (fast dom är grå/bruna nu för tiden) converse.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards