linaapettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Pettersson - 11 maj 2011 19:46

Hejsan! förlåt för en jätte dålig upptadering!

Men jag har verkligen inte orket. När jag sätter mig vid datan har inte inte haft lust att skriva något, eller lägga in någon bild. alla blir helt failade.

Jag och Ellen i måndags när vi väntade på bussen;

 

en vanlig oversize tröja, svart, från cubus och jeans från JC. Med mina ginatricot solbrillor och vita (fast dom är grå/bruna nu för tiden) converse.

Av Lina Pettersson - 8 maj 2011 17:53

eftersom jag har flyttat till en lägenhet med balkong högst upp i huste så tänkte jag ta o sätta mig ute med laptopen och min ben&jerry's glass o bara ta det lugnt innan jag skulle gå till bussen, det var ju trots allt fint väder.  så jag flyttade på stolen (ute allstå) så var det vatten på den. och vattnet rann ner på grannen som satt under på sin balkong och fikade XD så han skrek. och mamma tvinga ner mig o säga förlåt :s +HAN VAR BIFF!! ....pinsamt...


Av Lina Pettersson - 7 maj 2011 08:49

Idag ska jag åka till Lucas och sova där. i början kommer Nicke vara med också. Så jag kommer nog inte vara så uppdaterad dag.Men nu tjatar mamma på mg att jag ska gå o käka frulle.

Av Lina Pettersson - 6 maj 2011 22:40

Jag är sjukt trött. och jag måste ändå sova, så jag kan sova ut ordentligt för jag har försovit med typ varje dag nu :(
och jag måste hinna raka benen o allt o packa, innan kl 14. för då går bussen.
berättar mera imorgon.
Godnatt alla.

Av Lina Pettersson - 6 maj 2011 19:27

 

Nu är pizzan snart klar.. tror jag.
Jag måste välja en film som jag och mamma ska se på medans vi käkar. och! jag har köpt den gooodaste glassen som finns! ni får se sen ;) men nu måste jag ta ut pizzan!

ciao

Av Lina Pettersson - 6 maj 2011 18:39

Nu sk ajag laga mat til mig och mamma, det blir hemma gjord pizza ;)
jag är inte på humör för att äta :( men jag får väl  försöka iallafall.
bloggar mera senare!
puss.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards