linaapettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Pettersson - 17 maj 2011 17:07

det jag skrev till dig om hur jag mådde,

och allt jag fick till svara var ett "Jahap.. okej"

jag trodde vi stöttade varandra lite mer än så.

men jag hade väl fel?

eller?

jag orkar inte bråka med dig.

men just känndes allt så jävla onödigt.

ville bara glömma allt och försvinna in i drömmen.

ville aldrig öppna ögonen igen.

visste precis hur det skulle bli.

och kolla..

allt blev så. som vanligt :/

Av Lina Pettersson - 16 maj 2011 17:15

  

Av Lina Pettersson - 16 maj 2011 17:10

Nu ska jag färga håret :D Jag har världens utväxt och tycker jag har en jätte ful hårfärg så får hoppas på att det blir bra! :)

    suddiga bilder..

Av Lina Pettersson - 16 maj 2011 16:59

Idag fick jag sovmorgon, sen drog jag till sjukhuset.

Fick väga och mäta mig (har gått ner 2 kilo!! :o ) :( sen vänta lite så att läkaren skulle komma. Och då snacka vi om mina lungor och jag fick göra lite prover = blåsa i maskiner osv. Och det visa sig att det va sällan personer i min ålder som hade en sån hög siffta (17) Men det lutade åt astma men ändå inte för det var en massa som "sa" att det inte alls var det. Men aa sen skulle jag få prova en astma medicin, 4ggr om dagen i 4 veckor. Kul... kommer glömma bort den :o

  Dessutom sa han att den var stark o man kunde få bi värkningar. Och så fick jag strippa för honom för att han skulle lyssna på mitt hjärta.

 Sen drog jag till skolan och mamma hade fixat en ny tid så dom skulle sy om. Så när jag åkte dit med Ellen så sa dom att det inte behövdes och bla bla bla. Så det var fett onödigt att jag åkte dit. Det är ju inte så skönt att gå med trådar i munnen dom bara hänger, och känns som såret är helt öppet.

Av Lina Pettersson - 15 maj 2011 20:25

   nästa vecka har vi 5 prov!!

imorgon, matte kommunprov (1-2h)

tisdag stort so förhög/prov,

onsdag, teknik prov och kemi labb (en del av provet som vi hade förra veckan)

fredag, engelska prov.


och på måndag, kommer jag nog inte alls till skolan. För på morgonen ska jag kolla mina lungor (IGEN!!) sen ska vi försöka  få en liten akut-tid så dom syr nytt. (eftersom det har spruckigt) :/

Men får väl se!

Av Lina Pettersson - 15 maj 2011 20:08

               

När jag och Ellen var i norrköoing fick jag med mig hem lite smycken sådär.

Vi käka på Kina resturang (Peking House) Och sen köpte Richard banan och glass. Sen när han fick den. så var det friterade banner! med sirap på! :o men det var fakitskt gott :D

Av Lina Pettersson - 15 maj 2011 19:52

                     

Av Lina Pettersson - 14 maj 2011 21:15

 

Nu ska jag snart cykla till Lucas och sova där. Ska bara packa ner det sista och sedan dra mig ner och hoppa på cyckeln o trampa på . Kommer antagligen inte blogga så bra i helgen :/ Men det får ni stå ut med! :D

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards