linaapettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Pettersson - 25 maj 2011 18:01

 

min nuvarande hårfärg syns inte så bra på bild hur det egentligen ser ut. men ni får nöja er med detta! har lust att färg håret nu, för färgen jag har just  u är gräslig!

Av Lina Pettersson - 24 maj 2011 20:04

kul sitter man här och letar som en galning efter kameran för jag tänkte lägga in bilder. och så är den precis brevid mig -.-

  Min nya väska från Lava. underbart. (c:

Av Lina Pettersson - 24 maj 2011 19:06

Förlåt för en sjukt dålig uppdaterning! men jag har inte hunnit idag.

 

-Ellen  sov hos mig, vi vaknade (en halvtimma sent) men hann ändå cykla till sjukhuet, eftersom dom skulle ta bort stygnen. så dom gjorde det, och de tog typ 4minuter. sen cyklade vi till stan. träffa folket drog till filmkedjan, solade. drog hem. tog i avfärgningen håret. så nu har jag ljus brunt/ornage hår. och det ser ut att vara jätte slitet så nu ska jag snart gå och blöta hårt och sätta i hårinpackning så det blir mindre slitet sen ska jag färga det en fin färg när det har gått några dagar.

Av Lina Pettersson - 23 maj 2011 19:59

dagen på stan med ellen idag var bäst. köpte avfärgning men tänkte inte på att köpa vanlig färg sen. så nu ska vi cykla till willys o köpa det! bild, och bättre uppdatering kommer när allt är klart!

Av Lina Pettersson - 22 maj 2011 16:41

yep, förra veckan i måndags åkte jag ju til sjukhustet för att snacka om mina lungor och nu ska jag få prova en av de starkaste astma medecinerna i 4 veckor 4ggr om dagen för att se om det hjälper. men dom tror ändå inte de är astma. + medecinen är så pass star att man kan få bi verkningas :s skoj.. får se hur det blir!

 

Av Lina Pettersson - 21 maj 2011 11:40

igår, blev jag äntligen typ sams med Conny igen. vilket jag tycker är bra :)
senare på kvällen fick jag en massa hot meddelande på fb. så det var därför jag inte orka blogga.

nu är man ett jävla andrahands val!

fuck.

singel igen. skojskoj...

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards