linaapettersson

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lina Pettersson - 21 mars 2012 21:40

 

saknaden är obeskrivlig. vill bara spola tillbaka tiden till då du alltid la dig på mina kuddar innan jag skulle sova, då jag vaknade med dig precis bredvid mig. då man bara kunde ligga i sängen och gosa med dig, och inte tänka på något annat.

Av Lina Pettersson - 21 mars 2012 20:44

          

Idag slutade vi skolan tidigt, 13.20 Så jag och Felicia R tog bussen till stan gick runt lite, sen åkte vi och våra homies till hamnen satt och grillade korv med några konstiga bröd, chillade där tills det blev kallt så gick vi till stan, köpte hårfärg, satte oss på Donken och tog en varsin dricka satt där tills dom hade stängt. Sen gick jag hem, hann nästan ända hem innan jag mötte Sara. Snacka om att hon sniglar fram extra mycket när det är kallt.. Ja nu har jag försökt fixa lite på min iPhone men inte fan gick det bra. Borde egentligen sätta mig med musik läxan, MEN jag har inga papper på frågorna som man skulle svara på, eftersom jag inte va i skolan i torsdags. d-ö-d . Juste.. Nu är jag ju orange hårig också.. Ska snart färga det så det blir ljus brunt men vill inte slita allt för mycket på håret så jag tappar allt. ehhe. Just nu vill jag nog bara lägga mig i sängen och dö lite grann.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards