linaapettersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Lina Pettersson - 21 mars 2012 20:44

          

Idag slutade vi skolan tidigt, 13.20 Så jag och Felicia R tog bussen till stan gick runt lite, sen åkte vi och våra homies till hamnen satt och grillade korv med några konstiga bröd, chillade där tills det blev kallt så gick vi till stan, köpte hårfärg, satte oss på Donken och tog en varsin dricka satt där tills dom hade stängt. Sen gick jag hem, hann nästan ända hem innan jag mötte Sara. Snacka om att hon sniglar fram extra mycket när det är kallt.. Ja nu har jag försökt fixa lite på min iPhone men inte fan gick det bra. Borde egentligen sätta mig med musik läxan, MEN jag har inga papper på frågorna som man skulle svara på, eftersom jag inte va i skolan i torsdags. d-ö-d . Juste.. Nu är jag ju orange hårig också.. Ska snart färga det så det blir ljus brunt men vill inte slita allt för mycket på håret så jag tappar allt. ehhe. Just nu vill jag nog bara lägga mig i sängen och dö lite grann.

Av Lina Pettersson - 19 mars 2012 17:04

Hejsan! Igår kom jag hem från Norrköping, gick ut och träffade folket sen när jag kom hem senare på kvällen var jag så sjukt sur. Så det slutade med att jag skrubbade hela badrummet och städade mitt rum. Ja.. vad gör man inte när man är så sur så man inte vet vart man ska ta vägen..? haha...

  Idag så gick jag till skolan och efter lunch följde jag med Feffe till vårdcentralen var där någon timme sen åkte vi ner till stan och nu har jag köpt avfärgning till håret, så JA jag kommer vara ginger en vecka ungefär. Ska iallafall bli av med det super mörka :) Då kankse jag inte ser ut som en utlänning längre... ehhe 

Av Lina Pettersson - 17 mars 2012 17:57

Åkte hem till pappa igår, ja vi har inte gjort så mycket, igår handlade vi, idag har pappa varit på någon slags traktor auktion eller något sånt, medans jag och Ida har setat och spelat GH. Nu håller pappa, sara, ida och emmy på att laga mat medans jag ligger i sängen och slappar. Åker hem till Nyköping imorgon.

m-å-s-t-e-p-l-u-g-g-a-f-y-s-i-k :(  kill me.  

Av Lina Pettersson - 15 mars 2012 20:53

I am who I am. I like what I like. I love who I love. I do what I want. Get off my back and deal with it. It's my life, not yours.

Gick till skolan imorse, stannade på första lektionen sen gick jag hem. Mår kasst, har fortfarande skit ont i magen och huvet. När jag kom hem runt 12 la jag mig på soffan framför tvn och somnade och vaknade halv 6 skönt att sova men jag mår inte så mycket bättre för det.

Ska till pappa i helgen vilket inte passar så bra, eftersom jag är helt seg och har ständig huvudvärk och så springer ungarna runt o leker och skriker. Orkar inte..  

Av Lina Pettersson - 14 mars 2012 19:50

        

ooh sunny day.

Skolan va mer än seg. Direkt på morgonen 3 timmars nationelt prov i biologi som man inte fattar något av, sen svenska och fick reda på att jag måste göra om de muntliga nationella provet, yaay. Slutade tidigt och hittade på skojiga saker med dem bästa.

Av Lina Pettersson - 12 mars 2012 18:04

Hade hål på sista lektionen, så jag och Feffe åkte till stan, gick på ett möte. Och ja det gick väll sådär, har mycket att fundera på just nu. Orkade inte åka hem idag heller, så nu är jag i Jönåker och ska slagga med bästa Feffe. Just nu står hon och sjunger och lagar mat, duktig tjej. Efter det ska vi väll plugga... Sen så får vi se :) 

                                        

     

Av Lina Pettersson - 11 mars 2012 13:21

Igår runt halv 11 på kvällen, skulle Felicia följa med mig hem en bit men när vi stannade typ halvvägs så började vi snacka om skräckfilmer, och vi båda kan inte kolla eller prata om det för vi blir skit skraja så vi bestämde oss för att gå hem till mig och sen tillbaka till isaksdal för att sova där. Så vi var ute och gick i två timmar sådär på kvällen/natten. Jobbigt men mysigt med en liten natt promenad.

Idag när de e så fint väder ska jag ut och fota, försöka knappa några fina bilder. Får hoppas på de bästa. Sen ska jag plugga...  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards