linaapettersson

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Lina Pettersson - 24 oktober 2011 21:10

Nu ska jag fortsätta kolla på The Bourne Ultimatum, och sen ska jag väl sova.   

http://www.youtube.com/watch?v=VlHwct4D3Pw kolla trailen här!

Av Lina Pettersson - 24 oktober 2011 15:43


  Sitter vid mitt skrivbort och funderar på om jag ska plugga lite SO, andra världskriget, har prov på det på torsdag så kanske är lika bra att börja plugga nu. Men så var det ju det där med att orka..
Dessutom ska jag och mamma åka in till skolan igen, vi har möte med min mentor, det kommer ju inte bli kul.. jaja. nog om det. Nu ska jag plugga och kunna allt om ww2. eller...? 

Av Lina Pettersson - 24 oktober 2011 15:13

   

I lördags, gick vi ner till stan köpte mat och åt och kollade på tv. Sen blev vi super mätta och bara låg och gäste

på soffan. Senare under kvällen hade vi tre olika chips skålar som vi satt och smaskade på, då var sara med också. 
Och sen kollade vi på film, vi hann se The Bourne Identity och The Bourne Supremacy (en serie). Efter det var vi super trötta och somnade runt tolv halv ett kankse. 
I söndags, åt vi tacos till frukost, sen han vi inte med så mycket mer för vi åkte till Kila runt tre. Så vi sov hos han och jag fastnade framför tvn när det var Jersey Shore, och han hatar programet så jag fick bara se första (det var två avsnitt på rad) och sen så gick vi och la oss. 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards