linaapettersson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Pettersson - 11 oktober 2011 13:00

Äntligen kommer Conny snart. Det har varit sjukt tråkigt att vara ensam hemma hos honom ända sen i morse. Har bara setat framför datan och gått ut med hunden. 

Av Lina Pettersson - 11 oktober 2011 07:53

Åkte aldrig med bussen till skolan idag, känndes bäst att stanna här idag också. 

Jag följde med Conny ner till bussen, sen gick jag upp till deras hus igen. Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Men han loggade in på Aion så jag kunde spela det ^^ och sen kan jag ju hitta på en massa annat medans han är i skolan. Han slutar ju tidigt idag så jag behöver inte vara rastlös så länge :)

saknar systern min♥

Av Lina Pettersson - 10 oktober 2011 21:23

Sitter hemma hos Conny, väntar på att han ska duscha klart. 

Det gick bra på sjukhuset :) fick gå till apoteket (själv) och hämta ut medicin. Och så såg jag Ellen komma springandes ut från frisören, hon väntade på att få klippa sig. Sen kom Conny och mötte mig så fick vi nästan springa för att hinna med bussen ^^

Av Lina Pettersson - 10 oktober 2011 10:16

Helgen blev inte riktigt som planerat. Jag åkte till Conny stannade där tills söndag. Vi gick aldrig till stenbrottet, det var för kallt. Men vi gjorde annat :) nu har han lärt mig spela Aion så jag kommer antagligen börga geeka det..

öh när jag kom hem på söndag kväll, så blev det kaos här hemma. Så runt 6 halv 7 kom Conny, Clara och Joel och hämtade mig. Så jag var där tills idag också.

Idag åkte jag bussen med Ellen in till skolan. Sen när jag var där snackade jag med moggi, och så skickade hon hem mig. Så nu ligger jag i min säg och väntar på att tiden ska gå fortare. Skulle egentligen följa med Ellen och Mattis till stan för Ellen ska klippa sig men, det sket sig eftersom jag ska till sjukhustet halv 4, hoppas på att få medecin.

Sen hoppas jag på att jag får åka iväg till Conny igen. Annars får jag komma på en bra anledning till att åka dit!

Av Lina Pettersson - 7 oktober 2011 07:42

nu ska jag strax gå ner mot bussen, sara väckte mig halv 7 (brukar gå upp 7) så jag blev tidig idag. Dessutom så är mitt ena öga svullet, så jag kanske har ögoninflamation så blev inge smink idag heller, eller ja, när sara sa attd et såg ut som det så tog jag bort sminket ^^ 

   just nu ser jag ut sådära.

Av Lina Pettersson - 6 oktober 2011 21:36

 lyssnar på musik, Maria Mena, hon har världens underbaraste röst! inte sant :o 

och packar förfullt! Drar till Conny imorron dirre efter skolan. 

Av Lina Pettersson - 6 oktober 2011 17:30

Hejsan :) jag har funderat... länge på att pierca mitt högra ögonbryn, tror ni jag skulle passa i det? själv tror jag att det kommer bli as snyggt, men är inte säker eftersom jag aldrig har haft någon piercing i ansiktet (utom öronen).

*Hoppas-bara-mamma-går-med-på-det-min* ^^

   ..inte så bra bild på det... målade i paint (a) vad gör man inte :D


Dagen har rullat på som vanligt. Efter skolan åkte jag till stan med Felicia kollade på lite saker, sen gick vi till bussen träffade Ellen sen åkte dom och jag gick hem med Sara som också va på stan. 

Så nu sitter jag här och har ångest, har inte pluggat ett skit på fysikprovet (som vi har imorron) Omberg kommer strypa mig långsamt. har jätte ont i huvet och är super hungrig så jag har verkligen ingen lust att plugga tråkiga fysik. För jag vet ju redan att det ändå inte kommer fastna i huvet på mig. 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards