linaapettersson

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Lina Pettersson - 19 juni 2011 21:02

"vi var på en konsert. Du stod bakom mig, lutade hakan mot min axel. Jag vred mitt ansikte mot ditt. Vi kollade på varandra en lång stund, sen kysste du mig lätt.."

kommer du ihåg nä du berättade detta? Jag kommer ihåg att du drömde det om mig och dig.

  Nu väntar duschen på mig, och det enda jag vill nu är att fixa mitt hår D: klippa det färga det ljusare eller vad som hellst! funderar att dra ner på stan imoron o köpa färg, några förslag på en vacker nyans? :D har bara lust att klippa av mitt hår. så det blir kortkortkort! har ju köpt en (TVÅ) hår saxar ;) så varför inte? ;P hehehehhe

Av Lina Pettersson - 19 juni 2011 13:36

Får väl vara hemma o möggla ännu en dag. det låter ju kul :)

Hon skulle till Äikäs imoron :/ menmen

Av Lina Pettersson - 19 juni 2011 13:00

  Hejsan, nu ska jag försöka nå Ellen. Hoppas på att hon svarar när man ringer. Igår va inte det den bästa kväller precis. Massa hände dessutom började jag och Ellen tjaffsa pga att ingen av oss mår bra av alla dessa kill problem, så allt gick ut över varandra så nu hoppas jag på att vi kan träffas och lösa allt. typ ha en tjej kväll utan att ens snacka med några killar, vilket kommer bli svårt men hoppas på det! Kram

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards