linaapettersson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Lina Pettersson - 2 juni 2011 20:23

   Jag tror inte du förstår hur det känns för mig, när du säger att jag bara duger när hon inte har lust att prata med dig längre. när du säger att hon betyder mycket mer. att du bara vill ha kvar mig för hon inte vill ha dig. det gör så sjukt ont. det går knappt att förklara, man måst uppleva det själv för att förstå. du kan inte ens tänka dig tanken ifall hon skulle säga så till dig. rakt ut, flera gånger om. du skulle blivit sjukt krossad.

du tror jag har glömt och gått vidare, jag har varken glömt eller gått vidare på något sätt. det är lite svårt att göra det när man gav upp allt för dig, och fick inget tillbaka.

du ljög för mig, om vem som sa vad. du kan inte ens stå för vad du säger eller tycker. 

vad tror du nu jag är? glad? knappast.

 

 

Av Lina Pettersson - 2 juni 2011 20:02

Hejsan, och förlåt för en urusel uppdatering.

Men igår efter skolan drog jag och Ellen hem till mig, packade och sedan bar det ner mot stan. kollade runt lite, sen åkte vi till Ålberga hem till hennas pappa. Så det var därför jag inte kunnat uppdatera bloggen.

Pappa kom och hämtade mig idag, runt 4. Så vi åkte till stan jag fick packa om, för jag ska vara barnvakt idag o imorgon åt mina små syskon. Desutom! har en av våra hästar fått ett föl, och prenilla har köpt en ny hund, en liten söt valp. Bilder kommer när jag åker hem till nyköping. har med mig kameran men inget att ladda in bilderna med, SMART!

Så nu är jag hemma i Norrköping. Sköt men ändå inte..

  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards