linaapettersson

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Lina Pettersson - 4 juni 2011 23:48

tillfällig header. var så trött på den andra..

just nu känns allt dött. ska nog sova. fast jag är ensam i hela lägenheten = jag måste sova helt ensam. skoj för mig... eller inte. hatar att sova ensam   särskilt här i stan  

godnatt  

Av Lina Pettersson - 4 juni 2011 18:36

  bjuder på denna vackra bild på mig och ellen<3

Nu har jag kommit hem från Conny, för ca. 40minuter sen. men jag lagade mat och åt så ja.

på kvällen gick vi till stenbrottet occh snackae en massa sedan gick vi hem igen. och tog med oss sakerna ut så bäddade vi o fixade i deras husbil för där tänkte vi sova. sen låg vi uppe och snackade till klockan var halv 4 tror jag. han var as trött och fett flum så jag tvinga honom o sova ;)  sen idag spelade vi cod (black ops) jag ägde ut han! vann båda gångerna jag köre mot han :) sen när jag köre live sög jag dase. :) sen satt vi vid datan låg i hans säng och snackade massa. o bla bla bla ;) det var iaf kul att kunna umgås med han igen :)

Av Lina Pettersson - 4 juni 2011 01:38

hejsan, det blev lite cp ikväll för conny smsade o sen efter en kvart satt jag i hans bil påväg he mot kila. så nu är jag här, uhm för länge sen men ja:)
kommer nog inte blogga så mycket nu, en ni sover väl ;)

ciao 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards