linaapettersson

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Lina Pettersson - 16 juni 2011 15:23

hello! jag har varit ete sen kl 1 halv 2 inatt, cyklade först till harg och mötte emil sen mot råby o träffa lucas sen satt vi där på vägen till klockan var runt 3 hade det allmänt kul. sen åkte vi hem till mig för emil ville veta vart jag bodde ^^ sen satt vi i handikapp liften coh åkte upp&ner några varbv sådär ;) hahah jag har alltid velat göra de sen ajag flyttade hit :D och imorse upplevde jag min dröm ;) sen åkte vi ner mot stan och umgicks tills halv 9-9  tills ellen kom då drog de hem och jag och ellen hade det kul på stan/coop extra/ö&b/tempo/ oc så var det någon mer sak om vi inte kommer ihåg vad den hater (a) och när vi va vid tempo, vi hade köpt jordgubbar och nutella så satt vi på kanten av ffären så kom de en random gubbe fram o bara: är de gott? :) och sen snacka han på och frågade samma fråga igen och sen drog han men efter en halv sekund komm han tillbaka och sa till mig; det ser ut som hundbajs på dina fingrar, vill inte äckla er men det ser ut som ni har tagit i hundbajspåsen ut&in. vi börja as garva och send rog han. pjoooow turde annars hade vi blitt rädda;) och nu sitter vi här med inget ljud FÖR MIN CP SYRRA HAR HAFT SÖNDER HÖGTALARNA OCH DE FUNKAR INTE ENS ATT LYSSNA PÅ MUSIK I HÖRLURAR!!!!!  blir såååååå lack på henne.

nu ska vi rulla vidare :) kram karam!


NEJ JUSTE, köpte tiger balsam som vi har smatat under ögonen, och ni skulle bara veta! uuhh de sved o gjorde ont så man kunde knappt öppna ögonen! och så börja man gråta ^^
MEN NU; hejdå:)

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards