linaapettersson

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 20:02

Nu ska vi dra till Stavsjö på moppen och bada o grilla marshmallows ed anders och joar, myys.

PUTTA NER CONNY I VATTNET - TAGGA - 

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 14:03

hejsan!

Nu har jag precis packat klart och ska gå och laga lite mat, kyckling tacos. mums. sen så ska jag väl fixa sara lite till (smink eller håret)

  håret blev inte som jag hade tänkt, det blev mörkare som vanligt -.- så jag ska slinga det när jag orkar :)

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 00:40

 har världens huvudverk men vet inte varför D:

så jag ska sova, så jag inte missar något jag måste packa ner :)

godnatt

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 00:24

jag läste exakt vart enda ord du skrev. men läste du min text? tror inte det.

vad var det exakt jag gjorde?
sa saker till er om er? jag sa som jag tycker. och det är inte mer än rätt. ska jag gå och hålla det inom mig så jag bara blir förbannad på mig själv? njae.
du visste kankse inte att han drog in mitt ex, kan ju vara för att han inte vågar erkänna att det han gjorde inte var så bra. för jag antar (igen) att ni bara säger de saker jag sagt till varandra, inte det ni svarar.

 det äe inte ett dugg konstigt att jag drog in min syrra in i det hela.

Jag kände mig kränkt av min bästis! vad skulle jag gjort?! gått till mamma så hon kunde prata med dina föräldrar? nej jag är inte som *** så det skulle jag inte kunna göra.

hon klagade inte på något du inte gjort? hon sa det som var sant.



Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards