linaapettersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 00:40

 har världens huvudverk men vet inte varför D:

så jag ska sova, så jag inte missar något jag måste packa ner :)

godnatt

Av Lina Pettersson - 24 juni 2011 00:24

jag läste exakt vart enda ord du skrev. men läste du min text? tror inte det.

vad var det exakt jag gjorde?
sa saker till er om er? jag sa som jag tycker. och det är inte mer än rätt. ska jag gå och hålla det inom mig så jag bara blir förbannad på mig själv? njae.
du visste kankse inte att han drog in mitt ex, kan ju vara för att han inte vågar erkänna att det han gjorde inte var så bra. för jag antar (igen) att ni bara säger de saker jag sagt till varandra, inte det ni svarar.

 det äe inte ett dugg konstigt att jag drog in min syrra in i det hela.

Jag kände mig kränkt av min bästis! vad skulle jag gjort?! gått till mamma så hon kunde prata med dina föräldrar? nej jag är inte som *** så det skulle jag inte kunna göra.

hon klagade inte på något du inte gjort? hon sa det som var sant.



Av Lina Pettersson - 23 juni 2011 20:57

bryta ett löfte ä inte bra det vet vi båda,

men en liten bild som va söt mot någon sånt här.

dessutom när du vet att allt annat händer.

alla svek samtidigt. till och med du. min barndoms vän liksom?

Någon måste ju sluta bryta löftena eller hur?

du kan ju inte bara skylla på mig.

för det du gjorde var också fel.


du ville inte dra in någon mer i vårat bråk.

men du gjorde det iallafall, tror du inte jag säger något till min syrra då eller? jo, du vet att jag berättar allt för henne. klart hon ställer upp.

och när ni båda pratar med henne, har ni inte gjort något, är snälla som små barn. fjäskar som jag vet inte vad! jag är inte rädd för er eller vad ni säger till mig. för jag vet själv att jag inte är någon hora.

ja, jag vet det var inte du, det var han. men du drog in han och han drog in mitt ex. tror du inte jag lackar ur?! JO. det är precis det jag gör.

du behövde inte visa vad jag skrev till dig? dessutom visade du inte vad DU sa TILL mig. och tada, du skyller allt på mig!


det är precis vad ni har gjort. tryckt ner mig till max. ska jag bara ligga där och inte göra ett skit tillbaka? du känner mig mer än så. Du vet hur jag reagerar. så det kanske inte var sån bra idé att dra in han i det? eller att ens bryta löftet? TVÅ VECKOR ELLEN?!? fattar du inte hur det ser ut?

du behöver inte tycka synd om mig. Gör inte det. för jag är inget litet barn som behöver hjälp. jag kan klara mig själv. har ju gjort det länge nu. du vet vad jag menar med det.


våra minnen finns ju kvar, men det kommer inte kunna skapas några ny med dig.

du kan ju dra till göteborg med vem som helst! jag orkar inte bry mig om det längre för du kan inte ens säga vilken vecka vi skulle åka dit. kan ju vara bra å veta när man får betala allt själv. men nu spelar det ingen roll för jag ska spendera mina pengar på annat än dig nu. om inte de dugen, synd för dig.


(ifall ni vill fatta någon av detta, läs ellens blogg; http://ellenwiklund.bloggplatsen.se så kankse ni fattar lite bättre:))


Av Lina Pettersson - 23 juni 2011 20:55

  tröja- gina, jeans- cubus, örhängen- glitter, hårfärg- h&m (meningen att ni inte ska se färgen ;) blir liten överraskning!)

super nöjd specielt med tröjan (Y)

Av Lina Pettersson - 23 juni 2011 13:26

Hejsan!

nu ska jag alldeles strax gå och fixa mig. Ska dra ner på stan med min syrra, måste köpa ny hårfärg! hon får hjälpa mig att hitta någon fin :) sen ska vi träffa någon kille venne vem det är men någon som syrran känner iallfall x)

nu måste jag dra! kramis  

Av Lina Pettersson - 22 juni 2011 20:42

OMG! jag satte mig på balkongen och tappade mobilen så den ramlade ner på de under oss. ni vet han biffen som jag råkade hälla vatten på! så jag fick gå ner och plinga på. fan va pinsamt! Hatar att bo högst upp :( Midsommar skulle jag egentligen vara i Ålberga med Ellen, men nu efter allt som hänt vill jag inte åka dit. Sara frågade om jag ville följa med henne Felicia och Lillan på någon fest, och sen kommer Conny ^^  Men jag bestämde mig för att dra till min hem stad, Kila    asså, hem till Conny   bikinin följer med så jag kan lura honom att jag ska bada men puttar i han istället    

-

Av Lina Pettersson - 22 juni 2011 14:01

orkar seriöst inte blogga. men ni får stå ut!

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards