linaapettersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Pettersson - 12 juni 2011 21:49

hej! Det blev lite ändrade planer. Jag har nu varit i Ålberga i 4dager. så nu ska jag försöka blogga bättre! Km hem för ganska länge sen, men har inte orkat blogga. dessutom ska jag försöka fixa mitt rum för mamma och sara åkte til ikea och köpte lite saker till mig :) Och samma dag åkte jag Ellen och Richard dit med ^^ och så har vi gjort en mass mer saker. värda dagar i ålberga<3

  som ni vet så geekar ellen twilight filmerna ;)

Av Lina Pettersson - 10 juni 2011 15:37

rubriken säger allt. jag höll i en monster o ville inte ge den till eller'n, o frågade är du helt 100 på det,och hennes svar x)  haha lite kul.


  Och förlåt för jag inte har bloggat! men jag har inte unnat/haft tid. Igår följde jag med Ellen hem till Ålberga. och nu har vi SOMMARLOV! fan så nice! och jag ska dra till ålberga idag igen. så de blir inge mer bloggande!


Kom nyss hem från att kolla när Mattis sprang ut. sara har kameran så jag kan inte ladda in bilderna...


  Och igår (torsdag) hade vi rast så jag tobbe, emil ciccie spelade fotboll. och jag stog i målet och Emil skjöt och tobbe hoppa samtidigt som jag hoppa (o skulle fånga bollen) så slog han till mig med knytnöven på käften och så hanade mitt finger någonstans mellan bollen o tobbe, så nu har jag stukat fingret. Det är helt blått. mamma tkr jag borde åka till akuten för att se om de är någe mer, men då kan jag ju inte åka till ålbegra så de skippar vi för denna gång ;) Men så sjukt ont det gjorde/gör!! kan inte ha det rakt heller -.-

Av Lina Pettersson - 8 juni 2011 19:27

  tack! :) Den blonda = Desirée :). Jo för vi har bråkat sen länge tillbaka nu. och vi har inte löst det. men jag kan inte säga att vi bråkar längre, bara inte pratar, enligt mig. Det hände väldigt mycket mellan, mig, henne och Ellen, så det har vi aldrig kunna lösa, inte ens med kuratorn. men så är det! Hoppas du fick svar på din fråga  :)


Av Lina Pettersson - 8 juni 2011 19:20

Hejsan, sorry för att jag inte har bloggat så bra, men iförrigår så snackade jag med KP hela nattem tyå sen på dagen var jag fett flum och snackade på som fan. lite kul. sen igår kom ellen hem till mig och vi orkade inte lägga in något inlägg för vi var helt slut. Så nu har jag sovit 3h på två nätter, opis... men jag är helt slut idag, för vi hade fotbollstunering från 9 till 14 och solen stekte. och jag satt med ellen o hejade på klasserna som spela. sen fick jag damp för jag ville spela och nita 7na. men nä jag fick inte för ingen ville låna ut sina benskydd :( så nästa år nitar jag dem ensam om de nu ska vara så! ;) sen blev vi blöta fär Äikäs o Conny sptrua vatten på oss :)
Och idag slutade jag kvart över 6. för vi hade pizza eftermiddag med klassen ochsådär :) så imoron slutarjag tidigt och ska dra ner på stan för att köpa mina ÄLSKLINGS SKOR!! yippe :D så nu kommer alla mina pengar ta slut ^^

  en av många bilder från dagen, Ellen målade på min mage och Conny o hans friends tycte det såg ut som hon slickade på min mage istället ;) tog bilden från Rasmus fb ;)

Av Lina Pettersson - 7 juni 2011 01:48

Go kväll allesamans! Jah kan inte sova så jag satte mig vid datan o kolla om de va några roliga inne, och woula Kim-Petter va inne och han kunde inte heller sova (Y) så nu ligger jag i min sängch camar och snackar med min lille norske kill. och jag har en tampong i munnen för min läpp började blöda :( men det gå går bra o prata med han iallafall :)

  haha kolla mina påsar under ögonen!! undra hur ja kommer se ut imoron! ;)

Av Lina Pettersson - 6 juni 2011 22:12

då vi var glada, tajta, och super bra vänner.. :/

 

Av Lina Pettersson - 6 juni 2011 21:00

  den ser extremt kort ut men de blåste ^^

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards