linaapettersson

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 23:26

hej igen! 


saknat mig? klart ni har! 


glöm det där med att lina är världens snällaste osv.

hon försöker ta död på mig.

hon får mig att skratta så jag inte ens kan andas! vilken kompis gör så!?!? :o 
ni skulle bara se fb nu.. hahahahahahhahahahahaha! *tar ett djupt andetag*
HAHAHAHHADJAHSksdköjns.knmjklöcmjslmclsdknc.xdfkjn
cvk.dclösdcj! 

sådär ja :D
pusshej!

 

Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 22:22

hej min allrabästaväns underbara bloggläsare!


lina ville att jag skulle fixa hennes senate inlägg med mellanrum osv.
hon hade nämlige skrivit med sin mammas iphone så det blev helt fuckat.
och då tänkte lilla jag att jag kunde skriva ett litet inlägg.
busigt va?  


saknar min lina superdupermegamycket.
vi har inte träffats sen i fredags men det känns som en hel evighet.
vi måste ta och träffas snart, mycket snart! det är lixom akut! måste flumma av mig med dig! var ju ett tag sen. och du vet ju vad det betyder? att det kommer bli överdrivet flummigt. awesome! 
*aaaaaaaatcho!* nu nös jag oxå. vilket lina har väntat på.


menmen, iallafall.

lina, jag är verkligen glad att allt mellan oss löste sig. för dom där dagarna vi inte pratade och var sura/ledsna på varandra kändes som att vara en fjäril utan vingar. Att stå på toppen, men ramla till grunden.
det var så fel. att vara utan dig. ingen ellen utan lina. right? det var ju så vi sa.
du ska iallafall veta att jag älskar dig något enormt, hjärtat.
tack för att du förlåter mig, trots mitt misstag. trots mitt svek.
det var det värsta jag någonsin gjort och jag ångrar det, sjukt hårt!

kommer aldrig hända igen. det har du mitt ord på.


o nu bröts det i telefonen oxå.. fan. 

måste ringa upp. 

men ni alla ska veta att lina, är den mest underbaraste människan här på jorden.
finns ingen bättre. ingen roligare. ingen som slår linas awesomehet!
och jag enormt tacksam för att få stå henne så nära som jag gör.

puss till dig.
o puss till er!    

/ellen


kika in --------> http://www.ellenwiklund.bloggplatsen.se  


   bild i repris.




Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 22:02

Hejsaan nu har jag lagt ifrån mig kemi boken. Uhm för typ halvtimma sen :)

Pratar just nu i telefon med underbara Ellen samtidigt som jag smsar och lyssnar på musik och skriiiver här på bloggen Oh hon klicka -.<


lina; nej men heej ;)

Ellen; nej men hej :) de bröts..

Lina: nös du? ;O

hehe



Lina: jag hittar inte din mamma D:

Ellen: jag ser henne klart och tydligt :} *stolt*

Lina: ja.. Men du bor ju med henne :o

(jag skulle prata med hennes mamma menn hittDe henne inte på fb ehe)


Nu måste jag kolla hennes blogg för det var viktigt! :o

Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 20:34

Nej nu får jag släppa allt och börja ta tag i pluggandet. Det kommer gå bra ! Eller...? ;¥

Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 19:11

  just nu har jag snattat mammas iphone och sitter och lyssnar på spotify medans jag ritar lite, meeeeen nu har jag inga idéer om vad jag ska rita längre så jag satte mig vid data   

Av Lina Pettersson - 6 juli 2011 18:00

  kkort hår!!

Hejsan!förlåt för en dålig uppdatering men jag har inte hunnit!

  • kvällen/natten mellan måndag-tisdag var jag men emil, jonas, lucas och dennis, vi körde runt i kundvagnar, cyklade hem till lucas och sen tillbaka. det var kul de första timmarna sen va emil nere o ingen fatta varför :s skulle varit roligare (för mig iallfall) om ellen va med!
  • Och igår åkte jag hem till Kila, alltså hem till Conny och så sov jag där, sjukt mysigt. de gamla vanliga var det typ, gå runt ute och snacka massa, kolla tv, datan sova i husbilen, skratta o massa mera och så drog vi till stan idag för han skulle klippa sig, det blev as bra! :D så dom skjutsade hem mig efter :)
  • Nu ska jag ta och äta lite köttfärssås och spagheti :3

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards