linaapettersson

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Lina Pettersson - 12 juli 2011 23:47

  på väg till Kila stannade vi och fotade lite

  ni som inte förstog, så är detta det hus som jag bodde i. saknar D;

  mys i lekparken precis utanför huset.

  första dagen cyklade vi till Kila, efter några foton så var bateriet slut i kameran, men vi lykades ändå ta ca 300 bilder på alla dessa 5 dagar. ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------

            ----------------------------------------------------------------------------------------------

                  ---------------------------------------------------------------------------------------------

  natt promenad blev det också. ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------
Vi cyklade och badade minst 1 gång om dagen, om vädret svek oss liteså blev det poolen. Vi cyklade till Kila och badade med Conny, vi fick låna hans kalsonger och t-shirt ;) så jag fick sidenkalsongerna så dom åkte upp skönt i rumpan :o
 vi inte sov så mycket.. så jag är ganska trött nu.. så detta blir mitt sita för idag!

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards