linaapettersson

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Lina Pettersson - 17 juli 2011 21:42

Hej, idag har jag inte gjort så mycket, chillat framför tv:n fixat i mitt rum, cyklat till Coop extra med sara och packat till Göteborg. Guuuud vad jag längtar!! Så imorgon åker jag till Ålberga med Ellen och taggar inför en låååång bil resa till Göteborg men jag har skrivit en lååång pack-lista. Typ 2 A4 sidor fulla med vad jag ska ha med mig och köpa innan jag åker:) så jag kommer hem på torsdag. Med massor av härliga bilder och mycket med nya minnen ;) JAG LÄNGTAR SOM FAEN :D

Av Lina Pettersson - 17 juli 2011 15:00

hej alla linas bloggläsare!


ville bara säga att jag saknar min knasboll jättemycket.. D:
men ska dra in till stan o träffa henne imorgon. sen drar vi hem till ålberga o har lite flumm där. sen ska vi tagga som fan!
för på tisdag drar vi till GÖTEBORG! och på onsdag drar vi till liseberg!  

det kommer bli sjuuukt kul tror jag. eller tror.. jag vet! 

o vi drar hem på torsdag, så jag snor henne ifrån er i 3 hela dagar! (a)


lina tar med sig kameran, och det gör antagligen jag med. 
så det kommer bli många bilder från en minnesvärd liten resa. 

längtar, längtar, längtar!


nej, nu ska jag kila. puss!

/linas ellen. 


    

http://www.ellenwiklund.bloggplatsen.se

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards