linaapettersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Pettersson - 25 juli 2011 12:14

Hej! Igår, städade jag mitt rum.. uhm igen? hehe uhm ja. och när jag var klar. gick jg ner till stan träffade killarna, drog till laser game och väntade på Challe, satt där ute och hade skoj medans han spelade. sen drog vi till Lucas, oh så stannade vi där.

  OCH nu ska jag fortätta min packing för idag drar jag med Conny och hans famil till någnstans med husbilen... vet inte vart vi ska ^^ men kommer hem typ fredag, nås på mobilen!

ciao!!

Av Lina Pettersson - 24 juli 2011 01:35

Hejsan! imorgon eller ja... idag har jag lite planer, så jag vet inte om jag kommer blogga så jätte bra. men något inlägg kankse :) får se. men nu ska jag fortsätta vara social med mina små gey vänner!   

se ya!

Av Lina Pettersson - 23 juli 2011 19:00

äntligen är den klar

jag har väntat på att mamma skulle orka fixa tavlan som jag tjatat på henne att hon ska göra i fler månader, och nu är den gjord!

 

Av Lina Pettersson - 23 juli 2011 18:15

Idag har jag och mamma röjt på vinden så att jag ska kunna fixa mitt rum och bli av med några möbler. Så jag kan fixa så det blir bra enligt mig    och så har jag lagat kykling wook, och förvånande så blev det super gott   självklart har jag legat framför tv'n och kollar på "life of Ryan" visst det var gamla avsnitt men det funkar för mig  

 

Av Lina Pettersson - 23 juli 2011 15:47

  vi stannade i gränna och käkade.   och på hotelet hade dom gym och relax avdelning, så där fastnade jag och ellen.  

Av Lina Pettersson - 22 juli 2011 13:19

Hello! 

Göteborg va feta kul först men sen hände det massa saker senare på onsdagen så vi åkte hem då på kvällen och kom hem typ 12. men vi skulle egentligen stannat läääängre men så blev det inte så D; aja, så igår kom jag hem (till ålberga) så då somnade vi dirreoch sen runt 12 så vaknade jag och smsade Conny så sov han så runt 13 gick jag ut och väntade på att han skulle vakna men så kollade jag när bussen skulle gå och den gick 15.48 och Conny vaknar 15.45 -.-   så jag satt där och väntade i timmar D; ;) men kom  ju hit iallfall ;)

berättar mer om de när jag kommer hem. pusspus!

Av Lina Pettersson - 18 juli 2011 13:48

Hejsan! Ellen är snart på BT så jag ska strax ta på mig kläder och cykla ner och möta henne. sen ska vi cykla tillbaka hit och lämna hennes packning sen till stan lägga in pegar på mitt kort, köpa monster och lite sånt smått och gott. sen så drar vi till ålberga och sedan till GÖTEBORG! :D

  hare gött medans vi roar oss!

Av Lina Pettersson - 17 juli 2011 21:42

Hej, idag har jag inte gjort så mycket, chillat framför tv:n fixat i mitt rum, cyklat till Coop extra med sara och packat till Göteborg. Guuuud vad jag längtar!! Så imorgon åker jag till Ålberga med Ellen och taggar inför en låååång bil resa till Göteborg men jag har skrivit en lååång pack-lista. Typ 2 A4 sidor fulla med vad jag ska ha med mig och köpa innan jag åker:) så jag kommer hem på torsdag. Med massor av härliga bilder och mycket med nya minnen ;) JAG LÄNGTAR SOM FAEN :D

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards