linaapettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Lina Pettersson - 11 januari 2012 21:24

   Efter skolan åkte jag Feffe till Hanna och det slutade med att vi åkte vidare till Rosvalla och kollade på Hockey match med Sonny och tjejerna. Nu har jag precia kommit hem, var as glad när jag kom innanför dörren men sen är man öppnar datan och läser de senaste kommentarerna man får på bloggen blir man så sjukt irriterad. Sluta tracka på hur jag ser ut och hur jag är, kolla dig i spegeln och ändra på dig själv innan du går på någon annan. Är så trött på sånt skit.

Av Lina Pettersson - 11 januari 2012 07:24

 

Idag slutar jag tidigt, men jag vet inte än om jag ska vara med Felicia och Hanna efter skolan eller inte. Det lär ju märkas, jag skriver så fort jag kommer hem iallafall!

Av Lina Pettersson - 10 januari 2012 22:00

Personer som medvetet trycker ner andra? Ni förtjänar nackskott. Det är så äckligt fegt och patetiskt att hålla på som ni gör. Sen att ni inte ens kan stå för era åsikter, come on.. 
Summan av kardemumman, ni som känner igen er lägg av med den där skiten.
Peace/ GAngsTAAAh 

Av Lina Pettersson - 10 januari 2012 21:34

-sorry, men bilden får duga-

Första skoldagen 2012 avklarad. Är helt slut eftersom jag knappt har sovit något och vaknade kl3 imorse och kunde inte somna om så.. Ja. Efter skolan åkte jag och Felicia hem till hennes mamma och där stannade vi i timmar. Sen åkte vi in till stan igen satt i en busskur och väntade på att hennes buss skulle komma. Frös nästan ihjäl, och skrattade så mycket så man nästan kissade på sig. Lagade mat med Sara sen legat i sängen båda två och kollat O.C Somnade nästan så nu ska jag väl försöka sova lite... Snart när jag kollat klart på O.C :)

Av Lina Pettersson - 9 januari 2012 17:56

Nu har jag setat och kollat på O.C i timmar. Väntar bara på att Sara ska duscha klart så jag kan duscha sen så blir det ännu mer O.C  

Imorgon är det skola igen. Längtar inte ett skit. Synd bara att man inte kan "ta ledigt" i flera dagar och bara sitta hemma och slappa. 

Av Lina Pettersson - 9 januari 2012 14:29

Idag vaknade jag klockan 7 utav solen som lyste in i mitt rum. Lite senare gick jag och väckte Sara och tyckte att vi kunde fixa oss o ta lite kort och gå ner till stan. Vilket vi också gjorde. Vi åt frukost på stan, gick runt och kollade träffade några som vi stannade hos och snackade sen gick vi vidare.  En tröja, en bh, och tre par trosor fick jag med mig hem idag. Nu hade jag tänkt att jag skulle måla klart min byrå, men jag orkar inte så jag tror jag myser ner mig i sängen och sätter på lite O.C Kanske ska göra lite pommes och sitta o knapra på också? 

Av Lina Pettersson - 8 januari 2012 23:10

Ligger i sängen med syrran bredvid och kollar på O.C livet leker.  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards