linaapettersson

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Lina Pettersson - 15 februari 2012 18:48

 

Har inte bloggat på 5 dagar, har inte ens startat datan. Ganska så skönt faktiskt.

Jag har mått jätte konstigt, och varit trött och seg. Har dessutom haft lite läxor och ett möte. Mötet gjorde så jag missade fysik provet så jag kommer få ha mindre tid till att göra det och alla sa att provet var svårt, och fysik och jag går inte riktigt hand i hand. 

Igår när jag kom hem somnade jag, sen väckte mamma mig så kollade jag på Top Model Sverige sen gick jag och la mig igen. Fast jag satte på en film för det var så svårt att somna. När jag väl somnade så vaknde jag runt 2 och kunde inte somna om för jag hade (har) sjukt ont i magen, så jag kunde inte tänka på något annat sen när klockan var 3 satte jag på en annan film som slutade halv 5 så jag fick sova ca 3 timmar inatt. Tur för mig att vi hade kort dag i skolan. Nu har jag massor att göra, plugga, duscha, städa mitt rum (ja ni ser ju röran där uppe på bilden..), plugga, packa saker tills imorron och försöka sova. Kill me now.

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards