linaapettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Pettersson - 22 februari 2012 20:03

-förut fick jag tix och fotade mina ögon 24/7 därför blev det en sådan bild-

Kom hem från mötet klockan 7, gick och skulle hämta pizzan med Sara,  men deras kortaoutomat fungerade inte så vi fick pizzan gratis, ibland så lönar det sig att ta på sig klackaskor haha. Så nu håller vi på att fixa filmen ''Warrior'' som jag och Sara ska kolla på. Men mitt internet fuckar upp sig så får se hur det går. 

Av Lina Pettersson - 22 februari 2012 15:14

Igår var jag med Felicia, och vi skulle gå till Dennis, Jonas, Simon och Adde, så när vi var på väg dit (runt 9 på kvällen) så var det nerförsbacke så halkade jag så jag ramlade och på något sätt så vred jag mig typ i luften så jag landade på kinden. Och idag har jag ett stort och fint märke på ena sidan.

Och idag fick vi gå upp 7 för att alltid när jag är med Felicia så låssnar en grej på tandställningen för att vi äter alltid godis.. så vi fick gå i regnet imorse till andra sidan stan. Sjukt kallt. Sen när vi gick till bt träffade vi Ida och så hade "Nobina" ställt in bussarna! För det var så jävla halt. Men äre bättre att man går och slår ihjäl sig eller? Jaja, så vi tre gick hem till mig fixade oss och sen gick vi till stan igen, fikade kollade kläder och va där till klockan 13, men nu ska jag äta innan jag ska gå ner till stan (igen!!) för ett möte. Wihoo. JUSTE jag klippte mig igår också.... nu e mitt hår kort *snyft*

Av Lina Pettersson - 21 februari 2012 19:38

Igår sov jag hos Robin, och drog runt 9 imorse för han skulle jobba såå jag träffade Felicia då och har gått på stan med henne nästan hela dagen och bara chillat. Nu har vi precis kommit hem från Bk och ska fixa oss lite och sen dra ut och träffa folket. Tjingtjing!

Av Lina Pettersson - 20 februari 2012 17:45

somnade kvart över 6 imorse, vaknade 12 på förmiddagen. Trött? yes.

Corinne åkte för någon timma sen så jag har precis fixat mig.

Nu ska jag gå ner till stan ta ut pengar sedan bli hämtad och ska träffa robin.  

Av Lina Pettersson - 20 februari 2012 02:15

Ligger just nu i sängen med corinne, hon har nu setat och laddat ner någon random tjejfilm som vi kollar på men smarta som vi är satte vi inte på någon film på min tv utan på min laptop.. Haha liten skärm när man kollar film... Kommer nog somna snart så godnatt :)

Av Lina Pettersson - 19 februari 2012 18:08

Har precis bakat hallon och vanilj muffins som jag nu sitter och knaprar på. Jag tror att de här blir min middag för jag orkar inte ställa mig och laga kyckling, ris och bea sås nu . Dessutom ska jag bara fixa mig lite och ta på mig lite varmare kläder och gå och träffa Dennis och Jonas. Sjukt länge sen jag var med dom!   

Av Lina Pettersson - 19 februari 2012 12:58

Pang-bom-fan-vad-mitt-huvud-gör-ont. Blir nog en ligga i sängen och kolla på film dag idag.

Av Lina Pettersson - 19 februari 2012 00:03

I know all your secrets, and you know all of mine
You're always here to hold me up when I'm losing my mind
I wish that I was stronger so that I had more to give
I'll share everything I have and we'll find a way to live  

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards