linaapettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Pettersson - 7 februari 2012 14:36

Du vill att jag ska vara ärlig, och nu är jag det.

Jag saknar allt vi hade, allt vi gjorde.

Jag vill mer än allt annat att vi ska kunna prata igen. 

Av Lina Pettersson - 6 februari 2012 20:07

Vaknade mitt i natten, som vanligt. Smsade med Sebbe, sen någon halvtimma senare somnade jag om. Vaknade inte av väckarklockan utan av att mamma kom in och skrek att jag var tvungen till att gå till skolan. Jag som egentligen är sjuk. Men måste till skolan för vi har nationellt prov imorron och på torsdag, och så kan jag inte missa så mycket i skolan längre för jag orkar aldrig plugga ikapp.  

Efter skolan träffade jag Robin, sen så åkte jag hem och har ätit och kollat på tv. Är jätte trött så jag funderar på om jag ska försöka somna snart, kanske behöver det.

Av Lina Pettersson - 5 februari 2012 13:56

Har haft en härlig helg. Har varit upptagen hela tiden så har inte ens setat vid datan.

Vill bara spola tillbaka tiden och stoppa bandet där allt var så bra.

Av Lina Pettersson - 3 februari 2012 16:52

En härlig kväll väntar på mig, med dom underbaraste. Nu ska jag bara packa lite smått och gott o traska vidare i kylan ner till bussen. Ha en bra fredagskväll allihoppa!  

Av Lina Pettersson - 1 februari 2012 21:53

Imorgon har vi frilufts dag, men smart som man är så valde jag ingen aktivitet så jag ska vara hemma imorgon. Jag ska gå till Gripen träffa Robin hämta en nyckel sen tänkte jag faktisk gå/jogga/springa (!!) till Isaksdal och fixa lite grejer där sen när Robin slutar, runt 2 kommer han och hjälper mig sen när vi inte orkar mer tänkte jag faktiskt plugga så jag klarar provet som vi har på fredag. 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards