linaapettersson

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

>>MISSING SOMEONE IS YOUR HEART'S WAY OF REMINDING YOU THAT YOU LOVE THEM<<

Av Lina Pettersson - 20 juni 2012 17:42

       

Igår kom Ellen hit, och så skulle vi cykla till Arnö och bada men vi orkade inte så vi tog bussen dit. Och så doppade vi oss några gånger och drack kall latte, sen så vandrade vi vidare mot bussen. Efter det lämnade vi badkläderna hemma och gick ut och cyklade runt, till vallarna, hamnen och gungade på en jätte konstig men rolig gunga i typ en halv timme. Sem cyklade vi hem och hade precis tagit av oss ytterkläderna tills Emil ringer och säger att vi ska gå ut till dom. Och så gjorde vi det sen så drog killarna en sväng så jag Ellen och Anna gick till  biografen och satte oss, och så kom det två killar i en jaguar som stannade och snackade med oss i typ en timme och sen så åkte dom jag och o Ellen gick hem till mig och åt choklad puddig, färgade mitt hår och så klippte jag Ellens hår. Och idag har vi gått å stan och cyklat lite hit och dit för att fixa en massa gejer.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Pettersson - 2 januari 2013 21:08

jag byter nu till nattstad, har tröttnat riktigt mycket på bloggplatsen nu som har gjort att bloggen har fått lida. men nu börjar jag om på nytt!    http://www.nattstad.se/linaapetterssonciao. ...

Av Lina Pettersson - 22 december 2012 12:26


  Torsdags kvällen var underbar med fina vänner. I går gick jag o syrran på stan o skulle köpa julklappar, sen kom Adam o gick med oss, skulle egentligen ha träffat Rasmus men de får jag göra när jag kommer hem från Norrköping. Ska åka dit om unge...

Av Lina Pettersson - 13 december 2012 22:19


      jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men har haft massa annat att tänka på.jag har varit hos pappa mer än vanligt, käkat ute med Adam och haft det mysigt på stan, varit på IKEA med mamma och hon köpte min present där, fått en fört...

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards