linaapettersson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

TODAY. TONIGHT. TOMORROW.

Av Lina Pettersson - 1 juli 2012 12:50

I onsadags tog Ellen bussen in till stan o så gick jag och Adam o mötte henne. Sen gick vi hem till mig, och efter det började jag och Ellen laga mat medans Adam kollade på datan. Sen ringde Adam hit Sam som också skulle sova här med oss. Han kom när vi andra satt och åt efter det drog Adam och Sam och köpte en massa godsaker till kvällen medans jag och Ellen låg i sängen och pratade. När dom hade kommit tillbaka spelade vi en slgas "wiitunering" med mamma också, efter det drog vi till donken och åt lite. Sedan gick vi hem, alla 4 la sig i våran bäddsoffa med 3 olika täcken och satte på paraormal activity. Jag som inte kan kolla på skräckfilmer la mig och myste med Adam och somnade en stund efter det. Och så vaknade jag lite då och då utav att dom snackade och skrek. 

     
  I torsdags åkte Sam hem och lite senare gick Adam också hem så hittade jag och Ellen på lite allt möjligt, träffade på Tedde, skulle träffat Sebbe men de gjorde vi inte. Köpte chips, glass och läska på ica sedan tog vi bussen hem och lite efter det kom Adam hit. 

   

  I fredags vaknade jag upp brevid Adam och lite senare hämtade pappa mig på city gross. Och så var jag där tills i Lördags,då jag, pappa, och barnen åkte till Smuktronstället och åt glass efter det skjutsade pappa hem mig. När jag kom hem till Nyköping kom Adam hit sen så åkte vi till hans pappa och idag lämnade vi honom i Katrinehollm för att han skulle åka till Halmsta elitläger i en hel vecka, sen kommer han hem några dagar sen åker han till gothia...

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Pettersson - 2 januari 2013 21:08

jag byter nu till nattstad, har tröttnat riktigt mycket på bloggplatsen nu som har gjort att bloggen har fått lida. men nu börjar jag om på nytt!    http://www.nattstad.se/linaapetterssonciao. ...

Av Lina Pettersson - 22 december 2012 12:26


  Torsdags kvällen var underbar med fina vänner. I går gick jag o syrran på stan o skulle köpa julklappar, sen kom Adam o gick med oss, skulle egentligen ha träffat Rasmus men de får jag göra när jag kommer hem från Norrköping. Ska åka dit om unge...

Av Lina Pettersson - 13 december 2012 22:19


      jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men har haft massa annat att tänka på.jag har varit hos pappa mer än vanligt, käkat ute med Adam och haft det mysigt på stan, varit på IKEA med mamma och hon köpte min present där, fått en fört...

Ovido - Quiz & Flashcards