linaapettersson

Alla inlägg under november 2012

Av Lina Pettersson - 17 november 2012 22:31

     
Så där har min dag sett ut, bara en massa plugg. Har dessutom bakat lite muffins och käkat pizza. 
Men inte så mycket mer än det har hänt idag. Mår fortfarande inte toppen, lite sjuk och så. Hade egentligen skola idag (öppet hus grej) men jag gick aldrig, är ju hos pappa så det blev lite knas. Imorgon ska vi fira Ida, och efter det åker jag hem till mamma igen.



Av Lina Pettersson - 16 november 2012 21:54

Jag vet att jag inte har bloggat på hela veckan men jag har varit sjuk och när jag väl har orkat dra mig till skolan har jag varit död när jag kommit hem så jag hade verkligen ingen lust att sätta mig o blogga, speciellt när man inte heller har några nya bilder. 
Mår fortfarande inte toppen men de börjar bli bättre, lite till och från.
Nu är jag hemma hos pappa vilket jag inte har varit på jätte länge! jag har varit barnvakt en stund, gosat med Busan och fikat. Nu ligger jag i sängen helt död. 
     

Av Lina Pettersson - 6 november 2012 20:06

   

söta vänner man har :)
Skoldagen gick ganska fort, stod emd Linnea och portionerade maten, sedan städade vi köket och hade roligt vad vi än gjorde. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på pretty little liars.

Av Lina Pettersson - 4 november 2012 21:52

           

   

Av Lina Pettersson - 4 november 2012 15:27

Nu ska jag ta mina saker och vandra ner till staden, möta upp Linnea och ta en kopp kaffe, snacka om allt o inget. 

 

Av Lina Pettersson - 4 november 2012 13:04

Igår gick jag på stan med Ellen en stund, letade efter presenter till mina systrar men hittade inget. Får kolla mer imorgon efter skolan hade jag tänkt. Idag ska jag kankse träffa Linnea en stund, om hon vaknar snart ^^ annars ska jag inte göra någoning, bara slappa.

 

Av Lina Pettersson - 2 november 2012 19:37

I onsdags, städade jag mitt rum lite fort. Fixade mig och gick ner på stan träffade Linn en snabbis och köpte body lotion. Mötte upp Rasmus och så drog vi till Coop för att handla det sista inför kvällen, gick hem till mig och lämnade det. Och så mötte vi upp Emilia och så drog vi till bussen till Arnö hem till Linnea, käkade tacos med dom + Joppe, efter det tog vi bussen tillbaka till staden och gick hem till mig fixade melonen, spelade kort och förade lite snabbt innan vi gick tillbaka till stan och tog bussen till brandkärr och sedan gick vi till Hanna och hade det kul. Runt 1 drog jag, Rasmus och Emila hem till mig, vi alla utom Rasmus somnade fort för att han låg och kollade på lejonkungen. haha. Och så ringde min klocka 9 då var det bara att gå upp och ta på sig kläder och dra ner till stan. Vi sa hejdå till Emilia och gick vidare till num och sedan apoteket och sen hem till mig. Då orkade varken jag eller Rasmus göra ett piss så vi la oss i sängen och kollade på soa, båda somnade lite då och då. Han drog hem  vid 4-5. Och idag har jag inte gjort så mycket. Bara legat i sängen och kollat på serier. Nu ska jag ta mina chips och täcke o gå ut och sätta mig i tv rummet med min syster och mor o kolla på film!
Imorgon måste jag dra mig till stan och kolla efter presenter till mina kära systrar.

       

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards