linaapettersson

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Lina Pettersson - 21 augusti 2012 19:21

 

Åkte hem från Ellen i måndags, pappa kom och hämtade mig. När jag var hemma duschade jag, fönade håret och så drog jag och Emelie till stan. Snackade en massa, o träffade på Pontus på bt när vi väntade på hennes buss hem. Och så gick jag hem efter det. Senare på kvällen träffade jag Adam snackade med honom sen gick vi upp till mig packade och så gick vi hem till honom. Idag väckte han mig vid 8-9 för att don skulle åka och hämta hem deras nya hund. Men efter de somnade jag om en stund sen gick jag hem fixade mig och mötte upp Emelie på bt och så åkte vi o handlade sen åkte vi hem till henne och gjorde smörgåstårta för hon fyller år imorgon så vi ska smasksa på de då. Cyklade hem vid 6 gick till Adam myste lite med hunden och med Adam sen cyklade han iväg och tränade så jag har precis kommit hem men ska nog gå till dom snart och vänta på att Adam kommer :)

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards