linaapettersson

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Lina Pettersson - 21 september 2011 22:06

Hejsan, jag mådde super dåligt förut, mitt huvud dunkade, magen gjorde super ont och kunde vekligen inte tänka på annat än det, så när jag skulle plugga kemi gick ju super dåligt, och så såg jag Conny ligga i sängen och typ hanlv sov, det såg ju så skönt och mysigt ut, så jag kunde inte motså att krypa ner hos honom. Så där låg jag inkurad i hans armar och somnade. 

Och nu har vi spelat något skitspel på datan, man förlorar hela tiden. och så snackade vi/jag med Tom ett kortis sen var vi tvungna att gå ut för det var super varmt i mitt rum och nu är vi redo för sängen :)

 bara för Ellen gillar bilden såååå mycket ;)



GODNATT!

Av Lina Pettersson - 21 september 2011 17:00

Idag när vi skule gå/springa minst 3 varv på hållet, så gick jag med Ellen, Nadja och Mathilda. Och efter det varvet ville vi inte gå mera. Det var kallt blött och det regnade. Men sen gick vi och då genade vi lite, för vi ville inte gå mera, så kom vi tillbaka och var tvungna att gå minst ett varv till.
Efter ett tag gjorde vi det, och då genade vi också, jo vi är lata. Men inte ensamma. Typ hela nian, halva åttan och sjuan gjorde det också.

Och då när vi nästan var framme på vårat tredje varv, kom Anna-Karin och någon mer lärare och sa att vi fuskade. Så vi skulle egentligen gå ett varv extra men då åkte vi till stan och åt istället. Så nu kommer lärarna ringa hem och klaga på oss. men vi var ju liksom inte ensamma om det?! blir så sur -.-'


Sen på bowlingen, så gjorde Ellen typ 4 strikar och jag 2, och så vann hon med 2 mera poäng än mig! och de andra kom lite efter. hehe :) 


 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards