linaapettersson

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Lina Pettersson - 29 september 2011 18:16

Igår var Conny här, där av dåligt bloggande. 

Skolan gick ganska så fort idag, men lektioenerna var ändå sega. längtar tills imorgon, då kommer ellen tillbaka till skolan och det är fredag! och vi har världens jobbigaste lektioner uppsmackade bara på en enda dag -.-

Nu ska jag strax färga saras hår, och vet ni? Hon har klippt långt page!! D: jag vill ju ha det, men e för feg för att klippa av det ^^

Av Lina Pettersson - 29 september 2011 09:37

godmorgon! 

ellen här, ja, ni vet, sjuklingen...
som sagt.. jag har gått och fått öroninflammation o en jävla huvudvärk nonstop! D:
så jag kan inte gå till skolan.. visst är det tragiskt? som fan.

saknar alla jääättemycket! o sen saknar jag ju min lilla gullunge som skriver på den här bloggen i vanliga fall, men just nu sitter i skolan och har lektion. fusk! 

det är ju ganska tråkigt att sitta hemma heela tiden.

men jag försöker bli frisk, så det knakar, och idag mår jag liite bättre. kanske skolan imorgon? vi får väl se.

iallafall, så fort jag har blivit frisk, har jag bestämt att jag o lina ska träffas.
dag på stan, fotodag, sova över o annat mys! alltså, det är bestämt! 
för jag saknar henne enooooooormt! 

nu ska jag gå o äta mitt jävla penicillin.. som inte funkar..
puss!

 
 den här bilden har ni sett några gånger, men jag bara älskar den! 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards