linaapettersson

Alla inlägg under september 2011

Av Lina Pettersson - 21 september 2011 17:00

Idag när vi skule gå/springa minst 3 varv på hållet, så gick jag med Ellen, Nadja och Mathilda. Och efter det varvet ville vi inte gå mera. Det var kallt blött och det regnade. Men sen gick vi och då genade vi lite, för vi ville inte gå mera, så kom vi tillbaka och var tvungna att gå minst ett varv till.
Efter ett tag gjorde vi det, och då genade vi också, jo vi är lata. Men inte ensamma. Typ hela nian, halva åttan och sjuan gjorde det också.

Och då när vi nästan var framme på vårat tredje varv, kom Anna-Karin och någon mer lärare och sa att vi fuskade. Så vi skulle egentligen gå ett varv extra men då åkte vi till stan och åt istället. Så nu kommer lärarna ringa hem och klaga på oss. men vi var ju liksom inte ensamma om det?! blir så sur -.-'


Sen på bowlingen, så gjorde Ellen typ 4 strikar och jag 2, och så vann hon med 2 mera poäng än mig! och de andra kom lite efter. hehe :) 


 

Av Lina Pettersson - 20 september 2011 22:40

nu har jag pluggat lite engelska och kemi, och kom nyss ut ur duchen. Så nu ska vi nog strax sova.

Godnatt!

 och imorgon, kommer conny hit, och egentligen skulle han klippa sig, men tjejen som skulle klippa honom var sjuk, så nu har han vågat sig på att jag ska klippa hans hår. haha får se hur det går! ;D

Av Lina Pettersson - 20 september 2011 19:27

I måndags åkte jag hem till Ålberga och sov med Ellen, och idag sover hon här i stan med mig:)
imorgon är det friluftsdag, och för mig blev det ändrade planer, jag ska inte längre gå med Emil och Wille, utan med Ellen och hennes gäng, eller så ska jag dra med Felicia. 

Vi har precis ätit hambugare, och gjort chokladmousse till oss, nomnom :3 

nu blir det att plugga till mitt kemi prov -.-'

ching ching!

     

Av Lina Pettersson - 19 september 2011 06:15

hejsan. Nu har jag kommit hem från pappa. 
min klocka ringde kl 5 vaknade smsade ett sms, sen somna om. så kom pappa och väkte mig 5-10 minuter precis innan vi skulle åka. och nu är jag hemma, helt slut, och fryser som jag vet inte vad. Ska nog göra llite te :) 

Av Lina Pettersson - 17 september 2011 14:08

tjo!

ellen som skriver   det var ett tag sen.
vill bara säga att nu när allt är bra mellan mig o lina igen är jag som ny igen. har verkligen saknat henne enoooormt! min andrahalva är ju tillbaka! älskar henne starkt, min syrra! massor av kärlek till henne!  

kolla gärna in på min blogg: http://www.ellenwiklund.bloggplatsen.se


nu måste jag kila iväg.

ciao!


bild sen i somras!


 
Av Lina Pettersson - 15 september 2011 18:17

Hejsan, sitter här i soffan och kollar på tv, har nyss snackat med pappa, och så ska jag åka dit på lördag.  För imorgon ska jag till Kila och vara med Conny, för då har vi totalt varit tillsammans i 12månader/1år :) 

 Och imorgon är det fredag, och det innebär att det är den jobbigaste skoldagen på hela veckan, har 7 lektioner knappt någon lunch eller något + bara en massa No, engelska, matte lektioner D:

Av Lina Pettersson - 14 september 2011 21:45

det jag hade planerat att göra efter skolan:

åka hem, äta något, gå till etg, täffa Conny, lämna hans busskort, plugga, kolla tv, daten, plugga, sova.


det jag gjorde istället:

precis efter vi slutade skolan snackade jag med, Felica R, Felicia H, och Corrine. det slutade med att jag följde med dom till bk. träffa massa folk, gick hem till corinne, åkte tillbaka till stan, lämna busskortet, åkte tillbaka till bk, gick hem till Robin, spelade GH jag sög på det medans Felica köre på "hard" -.- .

Snackat en massa skit, frysit sönder ute. kollat på när Emelie stack in en spruta i benet, springa till bussen, sen sitta med Felica H på bt, och vänta på att Fredrik skulle komma o hämta henne, setat och frysit i timmar, och nu är man hemma, har precis ätit och så måste jag plugga D: 

hinner inte, orkar inte. vad gör man liksom? sover! :)

Av Lina Pettersson - 13 september 2011 07:32

orkade knappt upp ur sängen idag. ville bara ligga kvar och sova hela dagen. jobbigt läge. men nu är jag iallafall uppe och påklädd, orkade inte sminka mig eller fixa håret, så jag blev klar tidigare. jag kunde ju ha sovit längre?!!!??! åh, suck. jaja, ska nog cykla lite tidigare idag. orkar inte

 

Lina Pettersson


▲this house got walls that whispers▲

I DON'T CARE, I LOVE YOU.

FRÅGA MIG

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards